加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-31

為不和傳聞解畫 鼎爺肥媽變「兩兄妹」

  【晴報專訊】肥媽(Maria Cordero)和李家鼎(鼎爺)合作主持飲食節目《肥媽李鼎》,外間盛傳二人不和,不過肥媽揚言視鼎爺為「大佬」,二人關係似足兄妹,粉碎不和傳聞。至於有份拍攝的游嘉欣(游游),由於大飽口福,身形愈拍愈圓潤,十分搞笑。

 

鼎爺和肥媽異口同聲表示互相欣賞,識英雄重英雄。(影片截圖)

 

  肥媽前晚在其YouTube個人頻道上載影片,分享和李家鼎合作拍《肥媽李鼎》的點滴。兩人在鏡頭前言談甚歡,肥媽表示︰「今次犀利喇,同我大佬一齊拍,兩兄妹拍硬檔!」鼎爺突然主動提起外間盛傳他們不和:「啲人話我哋有仇,又話我哋唔啱!」肥媽即向鏡頭說︰「我唔係佢條女,佢唔係我條仔,有咩咁唔啱呀?今次我哋合作要多謝馬浚偉,上次拍《黃金盛宴》,佢話『點解你兩個唔一齊做』,工作人員聽到就撮合我哋。」

 

爆游嘉欣唔識「打斧頭」

 

  前晚肥媽、鼎爺和另一拍檔游嘉欣接受無綫娛樂新聞台訪問,肥媽直言最開心在節目傳授廚藝之外,還可分享家庭之間的相處:「尤其有游游呢個問題專家喺度,佢問我哋好多問題。」旁邊的鼎爺即爆料:「有好多我哋講嘅嘢,游游係完全未聽過,例如『打斧頭』,佢完全係懵㗎!」鼎爺和肥媽炮製美食,游游當然大飽口福,不過美食當前甚難忍口,游游表示︰「原本我keep完先拍呢個節目,第一集都覺得自己瘦少少嘅,但去到最後呢幾集,真係覺得自己圓咗。」

 

游游等埋位時食唔停。(影片截圖)

 

  除了滿足口腹之慾,游游在肥媽和鼎爺的監督下,咬字讀音也進步不少,亦加深中文造詣。鼎爺笑指︰「我同肥媽好乞人憎嘅,佢講錯嗰個懶音呢,我哋就會話佢。」肥媽亦附和:「同游游合作好開心,我哋兩個老嘢,有個後生嘅被我哋話下,幾好呀!」游游搞笑謂︰「佢哋耳力好好,有時諗住側側膊唔多覺,但又畀佢哋聽到喎。」

 

肥媽和鼎爺爆游游多懶音。(影片截圖)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#肥媽 #李家鼎 #肥媽李鼎
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share