加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-03

唐鶴德獻聲悼念摯愛 郭富城傳承張國榮愛錫舞者精神

  【晴報專訊】懷念已故巨星張國榮(哥哥)的《繼續寵愛‧二十年‧音樂會》前晚在紅館舉行,摯愛唐鶴德(唐唐)在完騷前「獻聲」,與觀眾回憶哥哥的真善美。哥哥生前一班好友傾力演出,郭富城透露初入行時曾有幸為哥哥伴舞,他大讚哥哥對舞蹈員極好,是他心目中真正的舞台王者。

 

城城表演《Monica》時又唱又跳。

 

  前晚音樂會以春夏秋冬為題,天王郭富城、袁詠儀(靚靚)、張智霖(Chilam)、古巨基及周慧敏等落力演出,而哥哥的摯愛唐鶴德特別「獻聲」,熒幕上亦播出他跟哥哥的甜蜜合照。唐唐說︰「古人有一句說話『死而不亡者壽』,死亡唔係一個終結,被遺忘嘅,先至係。」唐唐指哥哥留下很多好「靚、正、寸」的舞台表演,成為大家的集體回憶,他指大家令哥哥沒有被遺忘,故代表哥哥衷心致謝,「今日(前晚)係一個特別嘅日子,我哋一齊回憶哥哥嘅真善美,延續對哥哥嘅愛同思念,繼續寵愛張國榮。」

 

唐唐希望大家延續對哥哥的愛和思念。

 

  靚靚和Chilam夫妻檔同台,靚靚透露與哥哥曾合作五次,每次都演情侶,更暗示Chilam曾呷醋。她說︰「電影《金枝玉葉》上映時,我同哥哥、Chilam偷偷入戲院睇觀眾反應,嗰刻我發覺自己係全世界最幸福嘅女人,因為我左手拖住張先生,右手都係拖住張先生。」Chilam接受訪問時,表示以往常去哥哥家中吃飯,「哥哥對工人好好,就算做錯事,佢都會笑住同工人講,佢話『唔使鬧死人,冧死人都可以』,真係好受用。」

 

靚靚笑張智霖因哥哥呷醋

 

  至於壓軸登場的城城選唱《Monica》和《有誰共鳴》,掀起全場高潮。城城透露86年在《星光熠熠耀保良》有幸為哥哥伴舞,他說︰「我出道時哥哥已經係天王巨星,但佢完全無架子,對dancers好好,所以我依家都好錫dancers,係一種傳承嘅精神。」城城指哥哥會請舞蹈員食飯,鼓勵他們畀心機︰「我真係有畀心機,哥哥喺我心目中,係真正嘅舞台王者,無人可以代替佢。」此外,前晚黎明、陳慧琳及許志安等到會展出席《想張國榮20周年致敬音樂會》,黎明唱出經典歌《當年情》、《明星》及《為你鍾情》。

 

靚靚拖住Chilam,回憶當年與哥哥相處的點滴。(網上截圖)

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張國榮 #唐鶴德 #郭富城 #張智霖 #袁詠儀
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share