加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-06

讚女兒純品乖巧 陳奕迅做18歲康堤感情顧問

  【晴報專訊】陳奕迅(Eason)前日接受鄭裕玲(Do姐)主持的電台節目訪問,罕有開腔大談跟愛女陳康堤的相處點滴。已成年的康堤眼大大又靚女,Eason自言跟囡囡如朋友般相處,期間他更口快快爆出康堤有感情煩惱,可見父女感情深厚。

 

Eason近日忙於宣傳新歌《塵大師》。(資料圖片)

 

  陳奕迅完成27場個人演唱會後,飛到北海道放假一個月,返港後即推出新歌《塵大師》,近日四出宣傳。前日,Eason接受鄭裕玲主持的《口水多過浪花》訪問,Do姐問及Eason在疫情期間跟女兒如何相處?Eason說︰「佢已經18歲係成年人,疫情期間我同屋企人多咗好多相處時間,我以前好忙,依家同囡囡多咗時間傾偈,但相處模式無乜點變。」

 

康堤(左)愈來愈似媽咪徐濠縈。(資料圖片)

 

  Eason跟女兒無所不談,而康堤就算有戀愛問題,亦會跟爸爸傾訴,「我同佢咩都講得,例如佢喺學校狀況、感情問題、同朋友之間嘅相處,我都會同佢分享我嘅經驗。」問到康堤是否聽話的女兒?Eason老懷安慰說:「其實佢好乖,佢都幾識做㗎,好有規矩,最好一樣嘢就係佢好純,唔係麻煩嘅細路仔,不過有時我嚴肅起上嚟,佢會縮一縮,對我都有啲敬畏嘅。」

 

讚囡囡有靚聲

 

  另外,問到Eason歌曲《盲婚啞嫁》中的女和音是否康堤?Eason直認︰「係,我唔識講大話,哈哈!我問佢想唔想試下錄音,畀個經歷佢,但首歌唔係特登做畀佢,咁啱佢又唱到,把聲又幾好聽,只係唔使標榜呢件事。」對於康堤會否入行,Eason持開放態度,只提醒她︰「依家仲有機會享受學校生活,就唔好成為鎂光燈嘅焦點,開始咗第一步就無得番轉頭,除非你好想出名,係好大壓力嘅。」

 

Eason接受Do姐訪問,難得大談父女相處。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳奕迅 #陳康堤 #鄭裕玲
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share