加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-14

獲麥沛東加持MV 陳卓賢扮樹熊冧粉絲

  【晴報專訊】MIRROR成員陳卓賢(Ian)推出今年第二首個人作品《抱抱無尾熊》,這首是Ian送給Hellosss(Ian粉絲)的禮物,新歌MV更請來演員麥沛東和鍾雪瑩參與,Ian更化身成可愛樹熊,去滿足一眾Hellosss。

 

Ian為冧粉絲甘願扮樹熊。

 

  陳卓賢稱新歌《抱抱無尾熊》算是出道作《二期大樓》2.0版,他表示︰「《二期大樓》係形容一路支持我嘅人,喺我背後back up住我,等我可以向前開拓自己嘅路。經歷幾年後,關係昇華,變成咗樹同樹熊之間嘅關係,樹係樹熊嘅生命中不可或缺嘅一樣嘢,變成可以依賴。」

 

鍾雪瑩和麥沛東一起參與拍攝Ian的新歌MV。

 

姜濤直播分享獅城夜景

 

  自出道以來,Ian被指似樹熊,但他坦言︰「個人嚟講唔係太喜歡,覺得有少少奇怪,身為男子漢無啦啦似樹熊,太得意,但今次OK啦,為大家做一次樹熊,認係樹熊一次啦!」在MV中,Ian戴上針織樹熊帽可愛登場,甚至扮樹熊咬樹葉的「天然呆」表情,並請來憑《正義迴廊》入圍金像獎最佳男主角的麥沛東,以及鍾雪瑩一起拍攝。Ian開心道︰「之前拍劇《無限斜棟有限公司》同鍾雪瑩合作過,但對手戲唔多,而麥沛東就係第一次合作,佢係我好欣賞嘅一位演員。」

 

穿上黑色裇衫的姜濤陪姜媽到酒店泳池游水,更貼心拖實姜媽。(IG截圖)

 

  此外,姜濤日前飛抵新加坡出席品牌活動,孝順的他帶同母親及親戚同行。前晚姜濤於活動後返回酒店,在無預警下忽然開直播,全程五分幾鐘都沒有說話。他拿着電話由房走到廳,更走出露台拍下獅城夜景,期間着住浴袍的姜媽也入鏡,母子一起舉V字手勢。此外,姜濤更陪姜媽到酒店泳池游夜水,穿上裇衫落水的他伸手拖實姜媽,並寫道︰「別人牽女朋友,我牽媽媽」,又自嘲拍攝技巧差:「兒子拍照還是不行,大家以後要生女兒」,溫馨又搞笑!

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#姜濤 #鍾雪瑩 #麥沛東 #Ian #抱抱無尾熊 #陳卓賢 #MIRROR
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share