加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-19

林家棟爆被導演迫瘋 楊樂文獲MIRROR全團造勢

  【晴報專訊】電影《命案》前晚舉行首映禮,主角林家棟、MIRROR隊長楊樂文(Lokman)和一眾演員出席。Lokman首次擔正男主角,MIRROR成員全體現身撑場,同公司的ERROR三子、藝人亦到場支持,近三百名粉絲迫爆商場,聲勢浩大。在電影中飾演變態殺人狂的Lokman,希望能挑戰更暗黑的角色。

 

Lokman(左)和家棟表示拍攝《命案》極具挑戰性。

 

  《命案》導演鄭保瑞前晚率領台前幕後齊齊現身首映禮,男團MIRROR全體現身撑隊長楊樂文,更入場欣賞電影,完場後把觀後感分享到社交網。Lokman受訪時感激兄弟們支持,更指有兄弟有意包場,對於鄭保瑞讚他有隊長風範,Lokman表示認同︰「我個人比較沉得住氣,穩得住自己先能夠觀察到其他事,呢方面的確有幫助,個人敏感啲,對導演講嘅嘢會吸收得好啲。」對於演出獲讚,會否對明年金像獎的信心大增?Lokman謙稱︰「如果有提名當然開心,但有無信心就唔敢講。」在戲中飾演嗜血的殺人犯,經常目露兇光,他希望有機會再挑戰更變態的角色。

 

MIRROR成員齊人現身首映禮支持隊長。

 

感激兄弟出錢出力

 

  而林家棟則大爆拍攝過程艱辛,回想起第一場戲於早上在墳場拍攝,前一晚11時才收到劇本,對白全是客家話及風水術語,之後每場戲都要「飛紙仔」。家棟說︰「我命苦囉,導演迫到我傻咗,天台嗰場戲要五分鐘一鏡到底咁拍,拍咗50幾次,第二朝仲要我拍多個版本畀佢。呢套電影畀我好大啟示,就係天意雖不可違,但都要有所約束,都要做個善良嘅人,呢句係我同鄭保瑞講。」另外,家棟透露剛為劉德華監製的電影《潛行》補戲,身兼幕後、製作公司老闆及演員的家棟笑言永不言休,最希望香港電影業蓬勃。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #楊樂文 #命案 #林家棟 #潛行
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share