加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-08

外形硬朗掩蓋真性情 蔣祖曼自認小女人:我好依賴

  【晴報專訊】蔣祖曼(Joman)在劇集《法言人》中飾演年輕法官翁傲鳴,在法庭上鐵面無私,私下面對戇直男大雄(張頴康飾)時,則忍不住心心眼,更主動展開追求。Joman因外表硬淨,經常獲安排演女強人,現實中身為兩孩之母的她,原來性格大懵:「我完全唔獨立!」

 

 

鏡頭前一臉嚴肅的Joman,私下其實是個可愛女生。

 

Joman在《法言人》中主動追求張頴康,劇情搞笑。

 

  在《法言人》中,蔣祖曼與劇中母親謝雪心及張頴康的對手戲最多,文戲甚重,Joman說:「今次角色同《逆天奇案》唔一樣,上一次係律師,今次總算升職做埋法官,希望做到嚴肅同理性嘅感覺。不過同張頴康做對手戲真係好難,佢比以前開朗得多,以前已經好佻皮,依家真係好搞笑,幽默又唔正經,我仲要調轉主動追佢,大家真係要睇下我點樣打破呢座古老石山!」

 

與兒子相處似「姐弟」

 

  去年Joman正式加盟TVB,過去在《使徒行者》系列、《鐵探》、《逆天奇案》及《輕.功》等劇集中,均飾演女強人的角色,她笑言︰「我無演過任何一個角色,係同我本身性格相似!工作人員成日話我個樣呃晒人,成個女強人咁款,但私底下啱啱相反,我係嗰種長期糊糊塗塗、慌失失嘅人,完全唔獨立,好依賴人。」

 

  身為兩孩之母,Joman兼顧工作及家庭,時間分配十分重要。「無工作就留喺屋企,喺屋企就一定係真正嘅陪伴,唔係大家各自做自己嘅事。我自問分得好清晰,工作時就盡量唔諗咁多,好多同事同我合作完,都好驚訝原來我有小朋友,因為我完全無提起,收工之後,我就全心全意去照顧佢哋。」Joman是丈夫的第二任妻子,大仔是她的繼子,對於經常被形容為「最強繼母」,她尷尬說︰「其實好多年喇,個仔都16歲,生得高大過我,根本就無繼子唔繼子之分。我哋相處得好好,正常母子咁樣溝通,有次我同大仔行街遇到老師,我問佢『老師會唔會以為你拍拖』,佢話『唔會啩』,不過真係有同學以為我係佢家姐。我可以分享家事,但唔好加啲特別字眼,我唔知有無影響到仔女,所以我近年已經好少分享佢哋嘅相,自己做到嘅,就係盡量保護佢哋。」

 

Joman坦言對「最強繼母」的稱號感尷尬,所以已甚少分享子女的近照。(資料圖片)

 

最想念好友唐寧

 

  要數圈中好友,Joman第一個想到的是唐寧。「我有少少社交恐懼,如果唔認識嘅人,我都唔敢交談。有次唐寧主動走埋嚟傾偈,佢話有睇我第一部戲《蝴蝶》,仲話首映禮嗰日已經想搵我影合照,點知我個樣好寸所以唔夠膽。」她表示兩人後來建立深厚感情,全因小動物,「佢係我最好嘅朋友,關係好似家人咁,我嘅人生大事佢從來無缺席,我生小朋友佢都係第一個到,喺產房外面等,佢仲話如果我老公未到,佢打算衝入去。所以佢移民,我真係好唔捨得,好掛住佢!」

 

Joman(左)視唐寧為摯友,對唐寧移民相當不捨。(資料圖片)

 

  拍電影入行的Joman,承認自己不是天才型演員,要靠後天努力為角色做足準備。「我當然希望得獎,但暫時係渴望先,想試多啲唔同角色,充實自己,喺演技上再進步。(後悔遲入行?)條路好定唔好,要行過先知道,唔能夠後悔自己嘅決定,咩決定都係自己做嘅,活在當下最緊要!」

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#蔣祖曼 #法言人 #逆天奇案 #使徒行者 #鐵探 #輕.功
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share