加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-17

女藝員密實玩水惹金剛「投訴」 朱智賢驚凸腩:我一把年紀

  【晴報專訊】朱智賢(朱朱)、劉溫馨、傅嘉莉及黃婉恩等,昨日聯同金剛及林盛斌等現身澳門,拍攝無綫節目《濠玩夏水禮》。女藝員均穿T恤玩水上遊戲,難怪連金剛忍不住出聲:「(女嘉賓)啲衫可以精簡啲!」一向纖瘦的朱朱激罕露出腰間贅肉,她坦承疫情期間發福所致。

 

發福了的朱朱(左)與劉溫馨只肯露腰曬腿。

 

  一眾女藝員相當錫身,昨日穿大會tee上陣,遮掩內裏的泳衣,落水玩遊戲亦無甚睇頭。遊戲期間,朱智賢慘被眾人圍攻狂潑水,幾乎睜不開眼睛。事後朱朱與劉溫馨受訪,劉溫馨戲言︰「我哋已經好瞓身!」朱朱則說:「唔着件衫唔得,大家好狼死,啲水『片』過嚟好似被刀界咁。」她笑言「不想嚇親人」,所以穿得密實。

 

金剛(右五)及林盛斌率領女藝員在水上樂園玩遊戲。

 

金剛懶理舊愛不雅片風波

 

  問她們日後會否只穿泳衣上陣拍節目?朱朱坦言:「真係有啲驚,要即刻去跑下步,萬一個肥腩唧出嚟嚇親人就唔好。」她解釋:「因為之前疫情個人懶咗,又坐得多,積聚唔少糖份喺個肚度,今次拍節目我都特登去跑步!」問到若TVB要求穿比堅尼示人?她即說:「唔好啦,我都一把年紀,留番機會畀新人,每年都有咁多港姐,我哋負責打氣。」

 

  同場的金剛表示已六、七年未有擔任水上遊戲節目主持,笑指昨日女嘉賓與早年相比,略嫌穿得太多:「啲衫可以精簡啲囉,咁觀眾都睇得開心啲,我都盡力表現得開心㗎。」剛在順德完成棟篤笑表演的金剛,目前主要在內地工作,也會中港台三邊走,「我答應咗總經理曾志偉,會定期返去做《獎門人》獎老。」提到早前網上流傳前女友梁云菲的不雅片段,她在片中疑似爆出一句「比金剛爽」,令金剛慘被網民抽水,金剛昨日不欲多談:「唔講啦,應該講嘅都已經講咗。(是否告一段落?)我無再跟進呢啲嘢。(仍被人網上欺凌?)唉,唔睇咪得囉,清者自清。」


朱朱慘被眾人潑水圍攻,花容失色。

 

傅嘉莉玩遊戲太投入,難以兼顧表情管理。

 

「心口開窿」的黃婉恩,已是全場最性感。

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#朱智賢 #金剛 #林盛斌 #濠玩夏水禮 #劉溫馨 #傅嘉莉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share