加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-18

擺脫港姐枷鎖圓歌星夢 張名雅力邀好友馮允謙寫歌

  【晴報專訊】2012年港姐冠軍張名雅(Carat)近日進軍樂壇,原來她與林奕匡同期於溫哥華參加新秀,為追夢,她於2013年參加無綫的歌唱真人騷《星夢傳奇》,雖然很快出局,但心中團火仍未熄滅。Carat近月自資六位數推出新歌《我愉快嗎》,盼以歌聲散播正能量。

 

 

35歲的張名雅婚後育有兩子,身材和樣貌十年不變。

 

  張名雅憑港姐冠軍入行,拍過劇、當過主持,難得入行10年後仍能圓歌星夢,問到可有向無綫反映過想當歌手,她坦言入行後的角色定位難以改變,「其實我有向公司講過想唱歌或者登台,不過大公司對每個藝人定位都唔同,可能覺得我適合拍劇同做主持,好難有大改變;唔好講喺公司求變有難度,就算人生突然想有一個轉變都好困難,但我決定勇敢踏出呢一步。」去年結束與無綫的十年合約後,Carat下定決心勇闖樂壇。

 

為學業錯失出道機會

 

  回想起少女時代於溫哥華讀書時,Carat指當地生活沉悶,她除了學唱歌也學跳舞,亦多次參加華人社區的歌唱比賽,「其實我喺當地參加過兩屆新秀,但都係林奕匡得獎,十幾歲時第一次參加無入圍,之後再參賽入到頭20名,雖然入唔到總決賽,但唱歌係我一生嘅興趣。」在加拿大學唱歌時,台灣歌手張韶涵正是Carat的師姐,二人跟同一位歌唱老師學藝,「佢每次上堂都坐我前面,當時佢未出道,我哋都仲係細路女;後來有台灣經理人想簽一啲年輕又有潛質嘅人,去台灣培訓做歌手,但我媽咪話要先讀完書,之後輾轉返港參加港姐。」她透露現時仍跟知名歌唱老師戴思聰的女兒戴辛尉學唱歌,不斷求進步。

 

老公經濟支持追夢

 

  Carat的抒情歌《我愉快嗎》推出一個多月,在YouTube暫時錄得約一萬點擊,以獨立歌手來說已算合格。自資六位數圓夢,問及丈夫可有贊助,Carat坦言︰「一定有,因為佢嘅就係我、我嘅都係我,未來佢應該會繼續支持,不過未同佢傾,哈哈……」至於會否角逐樂壇新人獎,她稱不作多想,「暫時未去到得獎與否呢一步,我唔識呢啲,有機會當然開心。」此外,Carat身邊有不少實力派好友,希望邀請好友馮允謙和林奕匡為她寫歌,「佢哋嘅歌都係狂飈高音,真係好難唱但好好聽;馮允謙實在太忙,幾年前請佢幫我寫歌,當時我仲未準備好,到我ready好,佢就愈嚟愈忙,所以真係要講緣份。(林奕匡呢?)請佢寫歌應該有得傾。」

 

馮允謙早前紅館開騷,Carat前往捧場,十分老友。(IG圖片)

 

2018年林奕匡結婚時,Carat(左)擔任姊妹團之一。(資料圖片)

 

(左起)12年港姐三甲分別為亞軍黃心穎、冠軍張名雅、季軍朱千雪。(資料圖片)

 

MV中的造型十分火辣。(資料圖片)

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張名雅 #朱千雪 #黃心穎 #林奕匡 #馮允謙
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share