加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-19

《痞子無間道》再做肌肉擔當 朱敏瀚邊拍邊操︰今次露多啲

  【晴報專訊】無綫新劇《痞子無間道》昨日於電視城舉行拜神儀式,該劇正拍攝得如火如荼,朱敏瀚(朱仔)及王灝兒(JW)透露為趕進度,下周將會四日不眠不休開工。再次成為「肌肉擔當」的朱仔,預告將會露得更多,為了以最佳狀態上鏡,惟有在片場就地取材「舉凳」。

 

JW與朱仔為迎接下周地獄式拍攝期做足準備。

 

  周嘉洛、朱敏瀚、王灝兒和麥美恩等,昨日出席《痞子無間道》拜神儀式,麥美恩笑指已是連續三年在夏天拍古裝劇。朱仔透露《痞子無間道》故事及背景跟上一套的《痞子殿下》截然不同,他表示︰「九成係新,一成係延續,亦係第一輯嘅概念,會有彩蛋,好似有一幕,我哋着番上一輯嘅服裝去拍。(你繼續剝衫曬肌?)都會嘅,比上次露多咗。(要操得勁啲?)除咗今日(昨日)呢套衫,其他啲衫都無袖,都sexy,所以要操手臂,喺片場得閒都會拎下凳嚟練。」雖然要辛苦操肌,但吊威也和武打場面則相對減少,朱仔笑稱︰「今次露肉多,打少咗,口水多咗。」除此之外,朱仔對新劇造型大感滿意,「今輯唔使戴頭套,第一日出外景都覺得個頭好fit,啲衫又清爽咗,記得上一輯,用咗半個月同個頭套磨合。」

 

《痞子殿下》原班人馬拍攝《痞子無間道》,亦有加入新角色。(IG圖片)

 

預告拍足四日無得瞓

 

  提到劇組開工兩個多月,炎夏降臨眾人拍外景更辛苦,JW更指本月23至26日要連踩四日無得瞓,她說︰「每日有四個鐘頭瞓已經賺咗,我已經準備咗頸枕、凳,喺廠搵啲安靜位補眠。」朱仔又稱拍攝時間緊迫,幸好未踏正炎夏,但有心理準備天氣愈來愈熱,惟有頂硬上。此外,周嘉洛則指今次拍攝順利,不及拍《痞子殿下》時辛苦,「上次要六、七日無得瞓,今次好好多。(再做搞笑擔當?)上次有張頴康,今次佢唔喺度,我亦無乜壓力,盡量享受拍攝。」

 

嘉洛坦言拍攝《痞子殿下》時超級辛苦,今次拍《痞子無間道》相對較舒服。

 

朱仔努力操出麒麟臂。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#周嘉洛 #朱敏瀚 #麥美恩 #王灝兒 #痞子無間道
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share