加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-23

無綫自組男團 Super Tiger變棄將? 曾志偉否認撼鏡仔

  【晴報專訊】無綫昨日舉行《Happy Summer》記者會公布一系列暑期綜藝節目,包括製作選秀節目《亞洲超星團》自組新男團,疑似硬撼ViuTV當紅男團MIRROR。無綫總經理曾志偉否認撼鏡仔,強調會在亞洲各地揀選有潛質新人,組成亞洲最強偶像男團。

 

志偉強調《亞洲超星團》揀人準則非常嚴格。

 

  無綫過往曾組限定男團Super Tiger,成員包括羅天宇、丘梓謙等,但組合活動亦相當「限定」,僅曾在綜藝節目上表演,未有正式發表單曲。昨日,無綫公布與曾製作《中國好聲音》的星空華文控股有限公司合作,製作重頭節目《亞洲超星團》,在中港台、日韓及星馬發掘有潛質年輕人,組成最強偶像男團,令組團才一年的Super Tiger恐成棄將。

 

Super Tiger組團以來,從未發布任何單曲。(資料圖片)

 

  昨日曾志偉受訪時,透露現正招募參賽者,節目將於八月推出,「依家海外招募緊,其實(喺香港)揀咗好多人,我哋聯絡咗唱片公司、模特兒公司,香港有30幾個,但仲搵緊人。」問到有否推薦無綫藝人面試?志偉說︰「梗係有啦,有《聲夢》成員,我哋都想盡量多啲公司嘅人,但係佢哋(製作組)希望唔同機構都有。」他坦言目前對男團數目仍未有定案,「一團?兩團?三團?好難講,要睇今年質素,同受觀眾歡迎程度。」問到是否硬撼MIRROR?志偉說︰「其實無,呢個(男團)唔係淨係做香港,一嚟已經係全亞洲。」他指揀人準則非常嚴格,「無年齡限制,但都係後生仔,要跳舞好、唱歌好,高度都差唔多,好嚴格。」他希望在下月底至七月初公布入圍名單。

 

余思霆性感滑雪

 

  此外,昨日記者會播放各節目預告片,只見余思霆在《限定Super遊》中僅穿sport bra滑雪,震撼全場。《濠玩夏水禮》主持林盛斌即說︰「你同獎門人出trip就着sport bra滑雪,同我哋拍《夏水禮》就着tee。」思霆表示今次與志偉到日本拍《限定Super遊》,第一次穿sport bra滑雪,「我喺美國見啲人連下身都着比堅尼,但我唔得,因為太危險,驚條靚腿保唔住。」

 

余思霆穿sport bra滑雪,盡顯驕人身材。

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#余思霆 #Super Tiger #亞洲超星團 #曾志偉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share