加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-30

18歲不抗拒健康性感 炎明熹︰唔知有無事業線

  【晴報專訊】炎明熹(Gigi)和陳凱琳(Grace)昨日以星級健康大使身份,出席大家樂活動,Gigi即席學習瑜伽動作,Grace則大展身手下廚。兩位健康大使身形同樣fit爆,今年18歲成年的Gigi笑言樂意挑戰健康性感,但可愛的她笑說︰「(事業線)我唔知我有無喎!」

 

Grace與Gigi嘟嘴賣萌,一樣可愛。

 

  炎明熹昨日一身運動裝示人,即席跟瑜伽老師學做拉筋動作,做得有板有眼,引來圍觀的「Gi炎粉(Gigi粉絲)」尖叫助興。Gigi笑說︰「平時無做瑜伽,有上網搵片去試,但好怕做錯,見有啲痛就停低。」Gigi近日頻頻在內地演出,只見她不時穿緊身小背心或露小蠻腰登台,青春味爆燈,她自言參加《聲夢傳奇》時最瘦,當時腰圍只得22吋,「內地演出嘅造型其實係誤打誤撞,由於我發育緊,所以唔會太注意點樣keep fit。(性感尺度如何?)睇下點樣性感,好嘅性感我都可以嘅。(事業綫呢?)我唔知我有無喎,多謝大家欣賞同讚賞,我會繼續加油!」

 

Gigi即場學拉筋,動作有板有眼。

 

  同場的陳凱琳大讚Gigi有才華,性格開朗得來低調,給人印象非常舒服,所以有很多粉絲支持,認為她絕對值得。問Grace的大仔現在有沒有偶像?她說︰「未識,不過有時睇電視,佢聽到音樂就會跳舞,多數聽男團。(聽爸爸鄭嘉穎的歌?)少喎,阿仔未知爸爸媽媽工作,將來有機會睇我哋嘅劇集或者電影,再解釋佢知。」

 

Grace(右)大展廚藝,分享營養小貼士。

 

陳凱琳湊3孩唔覺辛苦

 

  此外,Grace分享弟弟Derek回港探親的合照,只見大家一起湊Grace的三個小朋友,相當忙碌。Grace笑說︰「其實細佬請假去韓國出席婚禮,但因為未見過我嘅細仔,特登飛香港一轉。大仔仲好記得舅父,二仔太細唔太認得,不過都笑晒口影相,我細佬不斷話BB好得意!」問到湊三個小朋友會否特別辛苦?她說︰「唔可以用辛苦呢個詞,但係攰囉,BB起身就要飲奶,我就好似24小時on call咁!(老公心痛你唔長肉?)佢都慣咗我唔長肉,同埋同小朋友玩,運動量好大,要陪佢哋追逐跑來跑去。」

 

Grace弟弟回港,探望三個可愛外甥。(IG圖片)

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳凱琳 #炎明熹
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share