加入最愛專欄  收藏文章 

2023-06-07

溫拿8月開告別演唱會 譚詠麟預告乖仔曉風返港捧場

  【晴報專訊】樂隊溫拿成軍50年,將於八月假紅館舉行五場告別演唱會。昨日溫拿在中環舉行記者會,但卻四缺一,只有譚詠麟(阿倫)、鍾鎮濤(阿B)、彭健新及葉智強現身,陳友因中暑而缺席,但亦有拍片支持。阿倫露口風,大爆獨生子曉風屆時會返港捧場。

 

溫拿昨日四缺一亮相,在記招上預演幾首歌熱身。

 

  溫拿為了是次《溫拿情不變+說再見Farewell with LOVE演唱會》,特別創作新歌《由始至今》,為何決定舉行告別演唱會?他們有感五人仍四肢健全、行得走得,故提早跟歌迷分享。問他們可有不捨?譚詠麟表示︰「我哋係憂而不傷,懷住開派對嘅心情,等大家見證我哋farewell。」

 

因中暑而缺席的陳友拍片支持。

 

  至於想邀請甚麼朋友參與?彭健新希望請來前經理人梁柏濤,阿倫和葉智強則分別希望邀請陳百祥(阿叻)及其胞弟陳百燊上台。阿倫表示︰「話晒阿叻係溫拿前身The Loosers嘅成員。」鍾鎮濤女兒鍾懿亦會專程由外地返港做嘉賓,阿B說︰「個女同溫拿一同成長,咁啱放暑假返嚟,一定要跟大家見下面。」

 

阿倫努力減巨腩

 

  問阿倫會否帶兒子曉風上台?他笑稱︰「你哋就想,佢唔係呢行,佢係工程師,唔好搞佢。(唔返嚟睇?)點解唔返呀?」溫拿未決定屆時可會有告別儀式,但強調樂隊日後不再作商業演出。阿B說︰「我哋唔係封咪,仲要搵食。」阿倫則說︰「我仲要還好多騷債。」他們透露是次演唱會正在洽談巡迴演出,包括內地和東南亞等地。

 

阿倫早前踢波時驚現巨腩,他揚言已開始減肥。(網上圖片)

 

  另外,早前阿倫踢波時驚現巨腩,遭網民嘲笑肚腩比朗拿度更勁,他回應︰「張相係好耐之前,依家減緊喇,的確有一輪係豐衣足食,人哋集思廣益,我就集『脂』廣益。」

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#溫拿 #葉智強 #彭健新 #鍾鎮濤 #譚詠麟 #溫拿情不變+說再見Farewell with LOVE演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share