加入最愛專欄  收藏文章 

2023-06-07

「樂壇黑仔王」除名 張敬軒借新歌勉勵大家

  【晴報專訊】張敬軒(軒仔)《Revisit張敬軒演唱會》前晚假灣仔會展開鑼,去年尾他因不幸確診而無奈腰斬個唱,未能跟歌迷倒數;今次重啟演唱會,軒仔特別調整歌單又換上新歌衫,為觀眾帶來精采的一晚。

 

軒仔換上新歌衫,又向大家派心心。

 

  演唱會甫開始,張敬軒與舞蹈員載歌載舞演繹了《Deadline》、《Sweet Escape》及《Stop The Time》三首快歌,火速辣㷫全場。勁歌熱舞後,軒仔感觸說︰「喺呢三、四年,今次係第一個見到大家個樣嘅演唱會;喺去年12月26日係我最後一次企喺呢個舞台,嗰晚返到屋企,我第一次有BB嘅感覺,見到兩條線,我最擔心嘅係有觀眾原本睇完騷之後移民,或者特登飛返嚟睇騷,結果白行一趟,我向受影響嘅人講聲對唔住。」

 

三度encore滿足歌迷

 

  及後軒仔以鋼琴自彈自唱《靈魂相認》及《遙吻》,令大家聽出耳油。及後軒仔提到在疫情下開設直播頻道,自稱「網癮中年」,他笑說︰「2022年我成為咗最top嘅KOL,未來我唔想被年紀限制自己嘅好奇心,繼續走出舒適圈,甚至攞事業『較飛』。」encore時,軒仔獻唱新歌《隱形遊樂場》,並說這是倫敦之旅的最大收穫,回想當時臨近開騷,他一直帶病在身,幸好遇到好中醫,不但醫好他,而且聲音比之前更響亮,「人生好奇妙,去年底第二度腰斬演唱會,被網民封為樂壇黑仔王,只要慢慢咬緊牙關衝過去。」軒仔同時把這首歌送給移居外地的香港人,最後他三度安哥唱出《我的天》,首場演出圓滿結束。

 

軒仔飲水時,笑言要為肩膊上的兩朵花灌溉。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張敬軒 #Revisit張敬軒演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share