加入最愛專欄  收藏文章 

2023-11-29Text: 娛樂組Photo: IG/TVB

TVB發文賀李佳芯41歲生日!網民起哄:呢句說話最啱聽呀公司

  27日是視后李佳芯(Ali)的41歲生日,TVB官方社交平台出po祝Ali生日快樂。帖文寫道:「11.27 Ali生日快樂!原來今年仲係Ali喺TVB 10周年,以後繼續拍多啲好睇嘅劇集同綜藝俾大家睇啦!Happy Birthday!」

 

  不少網友都留言祝賀李佳芯生日快樂,不過帖文的其中一句「以後繼續拍多啲好睇嘅劇集」,就引起網友回應:「觀眾同fans一直等緊貴公司開劇畀Ali…咁請問仲要等多幾耐呢」、「呢句說話最啱聽呀公司,希望唔洗令觀眾們等太耐啦」、「我地好期待Ali既新劇㗎!希望快啲有好消息啦」、「幾時可以睇到Ali新劇」、「快啲開劇畀Ali啦唔該」、「咁耐冇Ali戲,好難接受」、「撐你撐到下世紀!」

 

 

  Ali近年來拍劇量大減,自去年主演《有種好男人》後都未有主演劇播出,今年僅獲派主持節目《身體最誠實》及《日本18種住法》。被指投閒置散的Ali,早前參加TVB台慶,在內地播映的短片中更慘被打格,不少粉絲都為她抱不平。

 

 

  而高層樂易玲在受訪時更直言Ali仍有很長合約:「我諗好多嘢佢(Ali)都會明白,佢知我哋好錫佢。其實我約咗佢過幾日坐低傾下偈、食下飯,不過佢同屋企人去旅行,等佢返嚟慢慢傾。佢係個好好嘅藝人,真係好好,我會盡量想辦法,繼續同佢有多啲合作機會。佢仲有好耐合約喺度,我地唔會嘥咗佢。」

 

 

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#電視劇 #李佳芯 #綜藝節目 #女生話題 #樂易玲 #TVB #網絡熱話
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share