加入最愛專欄  收藏文章 

2016-10-28

【特首選戰】入閘的學問

  

  一個爛到透嘅立法會真係唔想再繼續講落去,好彩今個星期特首跑馬仔正式開始,但估唔到揭開序幕嘅竟然係超級大冷門,由「胡官」胡國興率先行去沙圈踱步,其他熱門馬仔就仍然未出嚟。

 

  除咗無乜可能唔競逐連任嘅CY之外,仲有財爺曾俊華、新民黨主席葉劉淑儀,仲有疑幻疑真嘅曾鈺成、梁錦松等,都可能係最終嘅出選人馬。如果胡官喺事前聲都唔聲之下,都可以走出嚟話選,可以想像今屆特首選舉,競爭係幾咁激烈。

 

  好多人都會問一個問題,究竟多人參選對於應該會爭取連任嘅CY係有利定係不利呢?Tina噚晚出席一個俾面派對,遇上兩位佢地都係上一屆特首選舉嘅選委,難得一見,又撞正胡官宣布參選,話題當然係圍繞跑馬仔。

 

  Tina:「CY面對多過一個建制嘅對手,理應係更有利,因為攤薄咗反梁嘅票源,你地點睇?」

 

  選委A:「你呢個講法係大部分人嘅想法,但好表面。」

 

  選委B:「的確係好表面。從另一個睇法,多有名望嘅人想參選,第一個睇法,就係阿爺對於硬撐CY連任都有所猶疑,如果係一早一條心想畀佢連任,自然就會禁住大部分人嘅不切實際願望。呢個時刻阿爺都無明確表示,CY喺禮賓府都坐得唔安落。」

 

  Tina:「但係咁多人爭,分薄票源始終都係CY高啲呀?」

 

  選委A:「我就唔係咁睇,最緊要係睇下有幾多人拎夠飛入到閘。如果多人入到閘,個個都打住CY撕裂香港嘅旗幟,你話阿爺會點諗?到時搞選舉論壇,CY本身民望都已經最低,又有多過一個建制對手的話,肯定全部圍住佢分裂香港社會而插佢,你話到時阿爺又有咩諗法。」

 

  選委B:「所以萬大事就係要睇阿爺最終畀幾多人入閘,特別係財爺得唔得到聖旨畀佢去馬。你睇下CY咩『期望政府內所有同事均責無旁貸、心無二用在政府內為社會做事』呢種酸溜溜嘅講法,就知佢最忌就係阿爺點唔點頭。」

 

  選委A:「不過做左幾次選委,我最想睇嘅係要投多過一輪,即係第一輪無一個候選人過半數。如果出現呢個歷史情況,CY應該係輸得最慘烈……」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#特首 #選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share