加入最愛專欄  收藏文章 

2017-10-23

和風被秋風吹倒

  立法會依家就好似開咗幾個爐大家喺度BBQ。第一個爐就當然係一地兩檢。上星期三(18日)就因為政府要確保呢個星期期嘅一地兩檢無約束力議案能夠順利開展討論同一個會能夠埋尾,結果就夾硬抽起涉及民生、講咗一半嘅辣招議案(休會待續)。呢個做法雖然係合法,但真係不合情、不合理。休會待續議案畀泛民全體反對之外,其實唔少建制派口同手都係贊成政府抽起,但私底下都有唔少人話政府今次咁唔跟規矩做嘢,的確令到佢地好難做。最終政府今次咁做,引發泛民喺第一次「正式會議」就已經瘋狂拉布,一唔夠人喺會議廳就點人數,估計呢個做法會一直延續落去。

 

  第二個爐頭當然就係修改議事規則。建制派喺第二批泛民被DQ之後,第一時間就已經部署要修改議事規則對抗拉布;第一波就喺財務委員會,第二批亦計劃做埋立法會大會。雖然Tina都認為議事規則入面的確有好多規則係埋下拉布嘅伏線,亦的確有議員會利用呢啲漏洞去拉布,浪費成個社會嘅資源同時間;但霸王硬上弓引發嘅後果係難以想像,據聞泛民經過連日商議之下,計劃作出全面抗爭,日後所有大會,只要議事庭唔夠人數,就會瘋狂點人,以過往要建制派全日坐定定喺會議廳開會都難過登天嘅情況下,日後流會好可能會成為新常態。至於財委會,今日開會泛民已經輪流開炮,以後泛民亦可能會喺財委會盡可能用餘下嘅方式去施延會議時間,包括做足功課喺會議提問,單單係咁都足夠令政府頭痕。

 

  林鄭上場拋出大和解論,和風的確係吹過一浸,但其實經過上星期公布完施政報告之後,和風可以話一去無回頭。時夕金秋,但換嚟嘅唔係秋風送爽,而係強風凜凜,包括一地兩檢以至修改議事規則;而政壇早陣子的和風,亦已被吹倒了!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #議事規則 #林鄭月娥 #一地兩檢
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share