加入最愛專欄  收藏文章 

2018-07-09

林鄭何解急躁?

  上個星期政圈嘅風眼又再次圍住特首林鄭月娥來轉。

 

  林鄭先喺七一酒會同傳媒茶聚時爆出一句「我個人支持填海,亦是政府一直推動的方案之一」,即時被輿論批評佢土地大辯論嘅諮詢都未完就先講明自己嘅立場,擺到明係「假諮詢」云云。

 

  呢單未燒到熱辣辣,佢再喺記者面前失言,回應英文媒體提問時,竟然話有關問題已經用廣東話答咗,要用英文重複係「浪費時間」。呢個回應將林鄭身邊嘅火頭推到上鼻哥咁高。

 

  兩單嘢雖然係獨立事件,但兩單都有一個共通點,都係顯示出林鄭非常急躁。先講第一單,諮詢係政府主動發起做嘅,正常程序,政府亦好應該等諮詢完早喇先再講下政府立場意見,但林鄭可能就急住要喺施政報告對土地政策有新著墨,急不及待咁就同傳媒講自己支持填海,令到港人普遍都有政府做假諮詢嘅感覺。

 

  第二單就更加離奇。熟悉傳媒運作嘅人都知,本地傳媒問完廣東話問題,英文媒體都會問返類似嘅同一條,因為英文媒體都希望受訪者可以用英文講一次,有聲有畫面先可以向觀眾聽眾交待,過去幾十年都係咁。林鄭作為殖民地官員,滿口英式英文嘅佢,話佢唔鍾意用英文回答就對人多過對事,但為官幾十年嘅佢都好應該係習慣香港傳媒呢種先中後英嘅生態,「浪費時間」之說,唔係急性子又會係乜?

 

  Tina向幾位官場中人打聽,佢地大多對於林鄭呢排起咁多火頭都感到莫明奇妙。不過其中一位嘅講法,就值得深思。呢位官員就指出,林鄭一向係事事上心,唔好話土地發展咁大件事,小如對罕見病嘅支援,佢都事事親為,依家一日廿四小時絕對唔夠佢用,所以佢咩都急,唔想浪費時間絕對係事實。

 

  呢位官員最後一句就最令人茅塞頓開,佢話:「你覺得特首會做幾多年?佢想做多一任,阿爺可能都未必首肯,所以好可能如佢之前所講,做足五年就陪家人,五年時間要做佢想為香港做嘅嘢,絕對唔容易呀,係同時間競賽…唔急躁又點得呢?」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#林鄭月娥 #填海 #英文
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share