加入最愛專欄  收藏文章 

2019-11-04

「鬧林鄭、保選戰」成建制主調

  被譽為「建制派重炮手」嘅地產界立法會議員石禮謙,上星期接受一間媒體訪問嘅時候,放出一個深水炸彈畀林鄭,可以話徹底咁反轉建制派過去一直以來扮演嘅角色,將政府施政彈到體無完膚,更批評林鄭喺今次反修例活動演變而成嘅動亂「斷錯症」,絕對係令政壇震咗一震。

 

  Tina分別向建制派不同持份者打聽今次阿石呢枚震撼彈,點解發得咁應。有熟悉經民聯嘅建制派中人就透露,阿石對林鄭上場之後多次針對地產界嘅施政已經非常不滿,肚入面早就有一團火,特別係空置稅一役,阿石對林鄭更加係面和心不和;最近施政報告大幅擴闊九成按揭嘅借款上限,更加係要二手樓明搶新樓嘅生意,對發展商算係幾不利,「呢啲時候唔發火點同選民交待?」

 

  市面有消息流傳,就話阿石鬧林鄭係因為阿爺開咗綠燈,等一眾議員透過「鬧」,消一消部分支持建制派、但又唔鍾意林鄭選民嘅一口氣。另一位直選建制議員就話,阿石既然唔係直選,下一屆仲選唔選都係未知之數,加上經民聯得一個立法會議席係要靠直選,估計呢個並唔係主因。不過建制之中的確喺早排已經有共識,為咗嚟緊區選(唔知選唔選到)同出年立法會選舉「盡人事」,鬧林鄭、鬧現屆政府施政失誤絕對係上策。呢位建制人仲話:「民調有82%人反對佢做特首,斷估香港無82%黃絲卦?保守估計建制支持者之中起碼都有近半係非常不滿林鄭,鬧林鄭對建制派選情,絕對係良藥。」

 

  不過鬧還鬧,要好似阿石「有色之士」(有膽色)鬧得咁狠嘅,亦都無乜幾多人,所以絕大部分都退而求其次,執住政府施政嘅問題大鬧特鬧,就好似剛剛立法會討論上年公布嘅稅務寬免方案,唔少建制派就狂鬧政府派錢不如李嘉誠云云,目的都係一樣:「鬧林鄭、保選戰」。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #石禮謙 #林鄭月娥 #建制派 #區議會選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share