加入最愛專欄  收藏文章 

2020-06-19

選舉主任成厭惡行業

  自從2016年立法會選舉之後,選舉主任呢個毫不起眼、四年先做一次行禮如儀嘅工作,已經變成係身負國家重責嘅「國家級任務」。再經歷完2019年區議會選舉之後,選舉主任一職,喺AO界之中更加成為厭惡之列。

 

  政府今日刊憲委任嚟緊9月立法會選舉嘅選舉主任,同以往一樣嘅係,五個地方選區嘅選舉主任都係民政專員,但最唔同嘅係,今年各區嘅選舉主任,並唔係來自嗰區嘅民政專員,全部都係跨區出任,真係前所未見。好似就任唔夠一星期嘅沙田民政事務專員黃展翹,就跨到去新界西做選舉主任,而本身屬於新界西離島區嘅民政專員,就調轉去做新界東選舉主任。

 

  呢個做法,政府內部講法就係,民政專員擔心DQ某些參選人資格,特別係DQ當區區議員的話,日後喺地區嘅工作將會舉步維艱(坦白講Tina唔覺得依家工作有幾咁順暢)。但AO界消息就話,各區民政專員,絕大部分都對「選舉主任」呢份工作避之則吉。Tina聽聞,一班民政專員私下都對政府今次大兜亂做法唔投信心一票,最主要係DQ無分區域,只要係選舉主任DQ一個候選人嘅資格,以今時今日嘅氣氛就會被網絡起底,隨時禍及家人;所以呢份苦差,好多人都唔敢擔當。

 

  而今年立法會選舉更加係苦中之苦,事關阿爺正就香港定立港版《國安法》,連政制及內地事務局局長曾國衛都話,「若參選人完全否定或反對國安法立法,令人質疑佢係唔係維護《基本法》及效忠香港特區」。DQ到打開口牌咁款,選舉主任作出DQ決定時又要多一重政治考慮,絕對係橋上倒涼茶,何苦呢!

 

  另有AO更指出,今時今日邊個可以入閘邊個被攔喺閘外,肯定輪唔到選舉主任話事,最終都係局長、司長級,甚至係「更高層」落指令,「指令就高層落,硬食就選舉主任自己,又點會有人真心想做?!」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉主任 #立法會選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
貨幣攻略
More
Share