加入最愛專欄  收藏文章 

2020-08-18

主留成主流,有輸實無贏

 

  非建制派噚日(17日)再次坐埋一齊商議第六屆立法會議員續任一年嘅去留問題,一眾議員未能達致共識,但係傳統泛民仍然相信議會防線不能失之下,「主留」似乎已經成為「主流」。

 

  講得出係主流,亦即係唔係百分百認同留低。議會陣線朱凱迪早已率先講明自己唔係主留派,其後人民力量陳志全亦都作出相同表述,甚至喺Facebook將自己個名上面「議員」兩個字刪除咗,明志準備辭職。

 

  其實大家心裏面都非常明白,留低又好,唔留又好,只不過係一個政治表述,對立法會當前大局影響真係唔多大,因為政府現時要過乜嘢議案,都係一樣可以照過,反對派能夠做嘅只係拖得就拖,同加多把反對聲音,等你過都無過得咁易。所以話泛民要留守議會陣線,美其名就係要喺政府體系之內監察政府,但實際上,唔留任的話,明年先舉行嘅立法會選舉會唔會成為被DQ理由?真係無人知道。站在泛民立場,留任係明智之舉。

 

  雖然係一個政治表述,但對於非建制派來講,的確係將咗反對派一軍,無論係留定係唔留,都只會係輸家,正如Tina前文所講,就係除非泛民能夠一致行動,齊上齊落,先可以將對佢地嘅損害減到最低(呢個亦都已經係無可能)。原因好簡單,選擇留守嘅議員,背後好多人(包括激進派同建制)會製造輿論話佢地係戀棧份糧同政府資源,令支持激進派嘅選民更唔喜歡泛民(建制KOL已經總動員喺呢點造文章);選擇離場嘅雖然未至於會被泛民支持者唾棄,認為佢地連最後一險都唔肯守,但就好易被政府歸類為「攬炒」、企圖癱瘓政府運作,可能出年都係逃不過DQ命運,選都無得選,空有支持者都無用。其實最終效果都係會造成反修例運動以來「大團結」出現裂痕,對選舉結果係點咁早難以研判,但Tina相信,站在建制派立場,點都好過原先安排好下個月選,所以我先會話,今次「延任」,泛民肯定係有輸無贏。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #朱凱迪 #留守 #攬炒 #泛民 #建制 #延任 #立法會選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share