加入最愛專欄  收藏文章 

2020-10-06

阿爺未必想財金人才當特首

 

  今年立法會選舉選唔到,套用財經術語,「市場無焦點」之下,自自然然有人就會去搵啲焦點畀大家聚下焦。近日有媒體就大字標題,指前金管局總裁陳德霖正喺度磨拳擦掌,著手籌組競選特首辦公室,仲搵咗一位「金融界猛人」坐鎮做「大內總管」,部署未來一年多嘅競選策略,劍指下一屆特首寶座。

 

  新聞就講到似層層咁,不過其他媒體好快就已經引述熟悉陳嘅消息人士話,呢個傳聞當真係「子虛烏有」,最到位嘅一句回應係:「即使有心選特首,都不會在此時此刻成立競選辦」。

 

  熟知政治運作嘅應該都知道,特首選舉仲有年半先舉行,的而且確,有心想競逐特首嘅人選,只要求其問一問本地政圈任何一人,都唔會蠢到叫佢依家就話成立競選辦,咁早嘅階段,「朝中有人好辦事」,好應該係先打好同阿爺嘅關係,等有人幫手喺中南海講好說話。至於競選辦公室,真係去到臨尾先落實都未遲,所以陳德霖「去馬」呢篇報道,水份真係相當重。

 

  不過水份重又唔代表陳德霖係唔想選,好有可能佢真係想出選,但暫時只係流於有咁嘅概念,仲未去到「實行」階段。由上年開始一直都係傳佢好有興趣咁睇,好明顯陳德霖應該係有心之人,今次再咁樣傳佢連競選辦都搞埋,極可能都係畀同樣有興趣問鼎特首之位嘅人跣一鑊,不過陳出選嘅最大問題,在於阿爺會唔會想搵一個前財金官員去領導香港?

 

  有政圈中人就指出,陳德霖嘅能力唔需要懷疑,但今時今日嘅香港,已經唔單單係一個國際金融中心咁簡單,係可以左右全球最大兩個國家點樣布局嘅一枚棋子,試問特首呢個位又點能夠只係處理金融問題呢?所以政圈中人相信,阿爺呢個時刻點都係傾向搵一個能夠擔負政治重任嘅人,遠遠多過搞好香港金融經濟嘅人。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #陳德霖 #特首選舉 #競選辦
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share