加入最愛專欄  收藏文章 

2021-02-26

投票反對增加股票印花稅的可能性

 

  財爺星期三(24日)公布咗最新一份財政預算案,相信《經濟通》讀者最關心嘅就係上調股票印花稅,由0.1%加至0.13%。先行利益申報,Tina都係一位密密Trade嘅股民,加印花稅的確係打劫咗我荷包,一個月交1000蚊印花稅(只不過係成個月Trade 100萬股票)的話,我要畀多300蚊,當然係大力反對,但今次加稅0.03個百分點令廣大投資者反感之外,更可能掀起一場新嘅政治角力。

 

  公布預算案之前,財爺算係收得相當密實,睇返資料,最早開聲撐加稅嘅有六人組嘅建測界謝偉銓,之後就到自由黨嘅鍾國斌、新民黨嘅葉劉淑儀,到最後仲無啦啦走埋個前財庫局局長馬時亨出嚟力撐。反對嘅當然就係直接受影響嘅金融服務界張華峰,民建聯亦都有出過聲唔贊成咁。

 

  加稅當然係會有人贊成有人反對,但今次就加印花稅,有個特別之處,係要獨立上立法會開法案委員會,唔係同財政預算案一齊通過。同預算案一齊過,咁建制派夠膽撳個反對嘅相信少之又少,但單獨上立法會的話,就可能加添變數,「民意」隨時可以影響只剩下建制嘅投票意向。

 

  香港炒股嘅人真係唔少,十之有九Tina估計都會反對政府加三成印花稅。而近年內地股民參與港股買賣嘅數目亦都增加唔少,成日聽到有幾多幾多北水流入,就知港股市場已經唔單單係港資外資主導。Tina上過內地嘅炒股論壇睇過,唔少試過A股加印花稅慘痛經歷嘅內地股民都鬧爆香港今次加稅,輿論可以話係一面倒咁「倒香港政府台」。

 

  Tina同幾位對增加印花稅未表達好鮮明態度嘅建制議員傾過,佢地都認為,剛剛中聯辦主任夏寶龍講完「愛國者治港」嘅要求之後,建制派夠唔夠膽喺可以影響政府財政嘅法案上投下反對票,絕對係一個考驗。有人直言,除非有明確指示大家係可以自由意願咁去投,否則,無既定立場嘅一定會投贊成票,「到呢一刻睇愛國媒體嘅評論,無一出嚟對增加印花稅指手劃腳,我估計有足夠票數投反對嘅機會,係接近零。」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #財政預算案 #法案委員會 #股票印花稅
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share