加入最愛專欄  收藏文章 

2021-06-04

林鄭CY相爭白熱化 阿爺點解唔出手降溫?

   前特首梁振英不斷向現任特首林鄭月娥開火,搞到阿姐早前喺記者會上拋下一句「唔會逐一評論意見領袖(KOL)」火上加油嘅回應。事件發展一周有餘,前立法會大主席曾鈺成亦都加入戰團,批評CY咁勇猛會不利政府治港,而今次梁營重炮手張志剛亦都還擊。

 

  曾鈺成上月底接受網媒訪問時就話,CY對林鄭政府嘅批評不留餘地,有干政之嫌,「現屆政府仍然舉步維艱,多一個人或陣營指指點點,肯定會添加施政難度」。佢仲質疑,究竟「中央係唔係好想睇到咁嘅局面呢?」

 

  張志剛火力全開式反擊,批評曾鈺成:「過去十多廿年,曾先生對歷屆政府指指點點還算少嗎?」佢亦反駁曾指CY係「干政」嘅說法,舉例美國前總統奧巴馬曾批評特朗普政府退出《巴黎協定》。

 

  對於出現前特首瘋狂批評現特首嘅局面,有政壇中人坦言,學曾鈺成話齋,中央理應唔想見到咁嘅局面,「有咩批評,閂埋門大家任你鬧無問題,以往人大政協會議,唔少老政協就一啲政策都不留情面咁批評中央政府,咁樣絕對無問題;但係對外,阿爺係絕唔容許畀人有呢種黨內互鬥嘅情況。」

 

 (資料圖片)

 

  政壇中人指出,由CY開火鬧現屆政府到依家,都未見到CY同梁營收手,仲繼續點起唔同火頭,佢相信得兩個理由,一就係阿爺已經叫過CY少句聲,但係CY仍然我行我素;二就係阿爺默許CY咁做,營造一個要換特首嘅氛圍同輿論。而佢自己就推斷,似乎係後者比較似。

 

  「從疫情一直以來嘅發展,林鄭受盡建制派一支支暗箭,聽聞西環自己都向北大人打咗唔少現屆政府抗疫不力嘅報告,而普遍輿論都對林鄭政府失去信心;正常情況喺維穩大前提下,阿爺點都係要扶一扶特區政府,無理由任得CY去到咁盡,所以近日對梁營開火並無作出制止嘅最大可能,就係呢步都係阿爺要行嘅棋,係為明年特首選舉進行部署。」至於咁樣係唔係代表林鄭機會接近零,政壇中人只回應一句:「接近零都叫有機會,只怕係…..」

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share