加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-20

絕非「小圈子」

  新一屆選舉委員會界別分組選舉噚日(19日)正式結束,需要競逐嘅13個界別分組產生364個席位,新制度之下嘅選舉果然有新氣象,只係區區4000幾票,夠膽死點咗成晚到今朝(20日)先有齊結果。難怪有選委都話要「完善埋個點票制度」。

 

(政府新聞網)

 

  今次選舉大部分席位都唔使爭,早就被輿論評為「小圈子選舉」。係唔係小圈子選舉,唔係邊個講咗就算數,不過Tina真心覺得民建聯主席李慧琼講得非常「到位」。佢今日見記者時就被批評為「小圈子選舉」指出,「改制嘅選舉與過往有所不同,最重要係落實愛國者治港,兩者不能相提並論」。李主席呢個講法,無正面回應係唔係小圈子,但其實佢講得非常準確,因為今次選舉大前提係落實愛國者治港,咁要達到呢個目的,自然就唔可以畀非愛國者有機可乘,咁任何西方形式民主選舉,都難以達到呢個目標。唯一可以做就係用「港式民主選舉」,所以同過往嘅選舉好唔同,李主席絕對係一語中的。

 

  至於係唔係「小圈子」,每位香港市民心都必然有自己嘅想法,普通市民一票都無得投,甚至唔知自己屬於邊個界別又唔知邊個代表緊自己嘅,自然覺得係「小圈子」;而站在當權者立場,依家有4000幾人投票去決定364個選委議席,又點稱得上係「小圈子」呢?

  

  不過有建制派認為,最代表到唔係「小圈子選舉」嘅,應該係前民主黨成員狄志遠成功入閘。今次選委會選舉,狄可以話係代表人物,一般輿論都認為,狄就係「新一代反對派」嘅標準,所以Tina私底下同唔少建制陣營嘅人溝通時候,好多人都認為狄作為象徵之一,今次選委會選舉應該可以輕鬆入閘。

 

  點知狄出戰嘅社福界戰情激烈,最終搞到最後兩席有三人相同票數,要靠抽簽先由狄「好彩」贏到。贏得驚險,有建制派認為證明幕後並無操盤手,否則就應該係Easy Win,不過如果幕後覺得佢贏唔贏都無乜所謂的話,呢個講法都難以成立。

 

  係唔係「小圈子選舉」都好,新制度之下嘅選委會已經誕生,之後呢1400幾人,將會有三個任務要完成,包括年底選出40個代表選委會嘅立法會議席、要提名立法會候選人以及明年選出新一任特首。個圈係大好,係細都好,做小蟻民嘅只可以希望呢班人圈返一啲有返咁上下智慧嘅「治港人才」,否則全港都要攬住個圈圈(水泡)生活。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #選委會選舉 #點票 #小圈子選舉 #狄志遠
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share