加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-25

特首跑馬仔下周準備入閘

  特首選舉因為疫情關係延遲,不過點樣延法都好,作為香港特區一區之首咁重要嘅職位,真係無乜可能好似立法會選舉咁樣延法,所以5月8日已經鐵定係最後死線,數數下提名開始嘅日子仲有一星期(4月3日)就開展。

 

資料圖片)

 

  政壇噚日就開始傳出風聲,話下星期就會有高官「請辭」入閘跑馬仔。咁究竟係邊個,姓陳定姓李?Tina向不同渠道打聽,最先收到嘅風就話會辭職嘅係政務司司長李家超,不過之後就傳言滿天飛,話兩人都得到確定可以入閘,所以兩個人都會辭職咁話。

 

  有政圈中人同Tina講,疫情發展到依家咁樣,林鄭嘅氣勢由一時無兩變到一敗塗地,其他有能力問鼎特首寶座嘅高官摩拳擦掌在所難免。但據佢所知,最有可能率先「劈炮」嘅應該會係前特首CY愛將、財爺陳茂波,並可能會喺下周請辭備戰特首選舉。陳係由CY一手扶植上到今時今日呢個位置,就算林鄭上場都動唔到佢一條汗毛,足以證明呢位CY忠粉後台嘅強硬程度,政圈中人指出,CY如果想重奪對香港政府嘅影響力,暫時撇除佢自己再戰江湖嘅揣測,的確只有陳有資格代佢東山再起。

 

  當然,政務司司長李家超嘅氣勢的確如日方中,政壇中人都唔否認佢嘅能力同喺阿爺心目中嘅份量,不過李家超被阿爺肯定在於佢「武官」出身,對打擊港獨不遺餘力,但依家香港處於一個「劫後待重生」嘅階段,由武官定文官掌舵的確係有排阿爺諗。不過據政圈中人估計,陳李二人同時爭位嘅情況應該好難會出現,事關香港真係五癆七傷,更有不少外資離場影響國際金融中心地位,阿爺到依家都未有任何半點聲氣流出,更可能係會出現「一錘定音」嘅情況。

 

  最後都仲要講一講林鄭。據消息所講,近日林鄭同身邊人嘅言談之間,都已經透露出少少佢唔會連任嘅語氣,究竟係阿爺已經明言佢不在考慮之列?定係佢自己本身已經意興欄柵呢?政圈中人講笑咁話:「考開第一嘅人會唔會自己話唔想再考第一?大家心照啦!」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #林鄭月娥 #陳茂波 #特首選舉 #李家超
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share