加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-11

自由黨=無情無義?

  「割席」成為咗政圈呢個星期嘅常態。

 

  繼新民黨立法會議員容海恩喺報章發聲明同涉嫌違反國安法嘅老爺「割席」之後,剛剛噚日就到自由黨三位元老—田北俊、周梁淑儀同埋劉健儀。

 

  自由黨立黨咁多年,一直設有榮譽主席呢個職銜,等退下火線嘅黨主席轉任,維持佢地喺黨內嘅「神檯」地位,不過升咗上神檯唔知係唔係做埋貓屎,搞到咁神憎鬼厭,該黨中央委員會噚日其中一項議程就係取消呢個職銜,並且順利獲得黨內通過。咁樣畀人踢走,三位有返咁上下江湖地位嘅前黨主席田北俊、周梁淑怡同劉健儀極度不滿,一怒之下公告退黨。

 

(資料圖片)

 

  三人都係創黨會員,三人喺政壇都曾經係舉足輕重,三人一齊退黨,對黨嘅影響絕對唔細,但問題就係,自由黨現時嘅領導點解要冒咁大政治風險,係要將三個「神檯」位置嘅人除之而後快呢?

 

  田大少同現時嘅黨魁張宇人形同陌路,呢個喺政圈已經係人所共識,但兩派唔啱都已經唔係今年發生嘅事,況且最多咀嘅田大少都幾近停止就政事發言,照計都唔會影響到自由黨嘅事務。政圈有估計就話,田北俊壞孩子形象太過深入民心,間接就影響埋自由黨喺阿爺心目中嘅形象,同得佢割席就焗住同埋另外兩位一齊割,咁樣先可以順理成章咁話,希望透過同田大少切割,保住自由黨喺政壇嘅影響力。

 

  有政圈中人就分析,以上呢個可能係其中之一,但估計最大嘅原因,未必係阿爺點睇田北俊呢個人,而係成個商界精英點睇。政圈中人指出,「自由黨=田大少」呢個形象太過深入商界民心,喺現時大環境之下,商界精英就算係同自由黨領導層有兩句,都唔多希望同自由黨有太過深厚嘅關係,唔入自由黨都可以入另一商界黨經民聯,所以近年此消彼長之下,見到經民聯一路擴大,自由黨就求人若渴,呢個時候要保住條黨命的話,確實要同田大少嘅關係劃上句號。

 

  話分兩頭,呢個時勢營商嘅要加入政圈真係充滿政治風險,單單同田切割又會唔會吸引到精英加入,就真係拭目以待。但係一下子踢走三個對黨有咁大貢獻嘅元老,「無情無義」會唔會成為自由黨嘅代名詞呢?亦都係拭目以待。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #自由黨 #劉健儀 #田北俊 #周梁淑儀 #張宇人 #榮譽主席 #退黨
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share