加入最愛專欄  收藏文章 

2023-02-10

政治助理「助」甚麼?

  有媒體報道,噚日特首辦搞咗一壇交流會,對象清一色就係現時喺政府各個政策局返緊工嘅政治助理,由「前資深政助」分享,究竟點樣先至能夠打好政助呢份工,成個安排又的確幾耐人尋味。

 

  一般來講,呢類形交流會唔係第一次搞,但搞嘅時間一般會係喺新班子上場嗰陣去搞,當係「入職簡介會」咁。今次呢個會喺新班子上任足足八九個月先搞,就似乎係另有目的。

 

  Tina向添馬中人打聽過,今次交流會出現嘅原因,係因為政府一直都收到不同議員嘅訊息,話有唔少政助好似唔知自己做乜咁,好多嘢唔多識得答、又唔多現身,最叻都只不過係做個傳聲筒,將議員嘅睇法反映返畀局長知。有議員仲好坦言咁話:「我無局長電話咩?我有意見我都識得直接Whatsapp局長,使乜要個政助幫我傳話呀?」

 

  的而且確,今屆政助有唔少新面孔,更有啲係政治素人,不過同時間都有部分喺由政黨力薦入政府,唔通佢地都唔熟「政治」?另有議員就話,做開政黨同識政治唔係劃上等號,如果佢又未做過立法會的話,的確未必熟悉成個政圈生態;有Tina熟悉嘅前政府高層坦言,政助當初定呢個位出來嘅目的,就係幫局長去立法會就新政策做游說工作,儘早摸清各議員嘅關注事項同取向,等局長可以喺會議上應對。不過呢個「當初」嘅目的,只可以話對應到「當初」嘅政圈,今時今日90個議員,又有咁多無黨無派嘅獨立議員,要政助逐一去了解取向,亦都唔係輕鬆嘅事。

 

 (istock)

 

  而今時今日政助好明顯仲有好多不同工作,可能要幫老細寫稿、出Facebook,有時仲要做埋阿四跟出跟入、幫局長諗埋點樣宣傳個局嘅工作,政助呢份工可以話要係十項全能。Tina仲聽聞,今屆政府將「KPI」(職效指標)奉若神明,個個局都唔敢Hea做,有啲工作量超級繁重嘅政策局,政助都係日日做到有返工無放工,可能無乜時間去洗樓見下議員,但絕對唔係Hea而真係無時間。難怪有政助打咗份工大半年都仍然喺個交流會到問特首辦主任:「可唔可以寫清楚政助工作範疇?」證明大家都要係一個「高級阿四」!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #政治助理
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share