加入最愛專欄  收藏文章 

2023-06-02

立法會議員同小學生有乜分別?

  相信大家讀小學都經歷過,每年總會有一次半次,校長或者班主任會突然非常凝重咁同學生講,話會有「人」來參觀上堂情況,「大家要坐得端正,唔好傾偈、唔好玩,老師問問題大家更加要積極舉手答問,明唔明白?」無錯,呢個「人」通常就係教育局嘅官員,目的就係希望畀官員留下好印象。
 
  但點都估唔到嘅係,呢個咁嘅玩法原來係可以放返喺立法會。
 
  話說呢個星期三大會,有唔少議員都突然收到立法會「班長」廖長江嘅訊息,「提示」大家要喺當日下午4時半開始, 能夠坐定定喺會議廳開會,但就無講係乜事,當時唔少議員就估計,可能係有「大人物」來訪。
 
  去到近4時半,的確見到議員開始乖乖返回自己坐位開會,有傳媒數過,當時就有約70個議員在席,實屬罕見。可能有讀者唔理解,以為開會就係議員嘅工作,咁坐定定開會係好正常。但其實一個會議流流長,並唔係每個時間都齊人開會,特別係啲無關重要嘅議員議案,通常都係小貓三四隻喺會議廳,差唔多到個議員要發言先會落去坐低。喺會議廳見到議員齊人嘅情況,通常只會係剛開始會議、特首答問會、財政預算案,又或者去到需要按制投票先會齊人,而剛剛過去嘅星期三4時半,正正就係議員議案呢啲無關緊要時間,咁齊人必然引起記者「關心」。
 
  後來就有記者發現,同時段大主席梁君彥陪同幾位客人喺會議廳上面嘅教育廊出現,睇住議員開會,事後梁主席只係話一名中聯辦官員會來,因正召開大會,順便帶同參觀,但就無透露邊位官員,只係話每日都會接待不同訪客。

 
  事後就有媒體八到,官員原來係新上任無耐嘅中聯辦人事部部長王奉朝,亦係部長第一次到訪立法會。

 

(Tim攝)


 
  其實邊位官員來訪真係唔緊要,正如大主席所講,每日咁多不同訪客去立法會,之前又的確未見過要好似「小學生」咁事先吩咐議員要「坐定定喺度、得定定喺度」開會,既然有陣時真係唔會好多議員開會,又何必多此一舉叫齊議員坐定喺會議廳?「形象工程」畀一個人睇好定係畀700萬人睇好?

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全城注視!銀行定存比較神器,助你搵到最佳息率!► 立即了解

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #形象工程
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share