加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-01

審計署被議員轟挑剔雞毛蒜皮

  除咗議會係用嚟監察政府之外,政府都有個部門係專用嚟監察各部門行政上有咩缺失,呢個就係審計署。審計署每年都會向立法會提交審計報告,就針對唔同部門嘅調查作出交代,立法會入面嘅帳目委員會之後會根據報告內容,再對唔同部門嘅首長作出查問。

 

  呢個方式過去一直行之有效,亦揭發過唔少政府部門好多甩甩漏漏,甚至浪費大量公帑等情況。不過剛剛星期三審計署提交畀立法會嘅報告,就引嚟唔少人口誅筆伐。呢個報告其中一個環節係審計中大嘅校園餐廳管理,其中就提到實地視察29間餐廳都唔係專供校內人士使用,亦都無查證顧客係咪校內人士,甚至喺報告講到,喺餐廳外搵到煙頭,懷疑有人無遵從無煙校園政策云云。

 

有議員認為審計署睇埋中大餐廳外有無煙頭,同佢哋嘅職責唔多匹配。(審計署網頁圖片)

 

  唔少議員提到呢份審計報告嘅內容,都不禁抓頭,點解審計署會睇埋啲咁「雞毛蒜皮」嘅事?有議員私底下批評,審計署每年嘅開支預算講緊係2億元,唔係話唔睇得咁仔細,但講到一間餐廳畀唔畀校外人食飯甚至喺餐廳外有無煙頭,呢啲就真係過晒火位,等於叫特首去逐條後巷睇吓有無垃圾叫食環署去跟進同一道理。

 

  睇番過往紀錄,審計署喺揭露政府部門不足方面真係立下不少汗馬功勞。例如喺2020年揭露足球總會嘅管理混亂,搞到足總上立法會解畫時亦都招架唔住;另外港協暨奧委會更被揭涉及管理、財政及運作「五宗罪」,當年都搞到幾大件事。睇番今次事件,有議員就話,唔知係咪審計署去到中大「翻箱倒籠」都搵唔到啲乜去挑剔,搵無可搵就搞到連煙頭都搵埋,做埋食環署嗰份,但亦顯示出同佢哋做「衡工量值式審計工作」嘅目的,唔多匹配。

 

  有議員仲同Tina講,今時今日嘅社會政治環境,似乎撩起政府嘅大毛病就會係政治不正確,部分局長成日「戰狼式」反駁媒體報道甚至還擊議員評論,可以見到官員確實唔想被自己嘅過失拖累而失分,亦正正因為咁,係咪審計署都面對壓力,惟有搵雞蛋、挑骨頭,專搵啲細到無得再細嘅環節去挑,避免政府尷尬呢?

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #立會透視鏡 #審計署 #政府 #審計報告 #中文大學
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share