收藏文章 

2017-12-13

林鄭的少女時代 係活躍義工嚟㗎

  近排好多大學都啱啱舉行完畢業典禮,相信各位畢業生都收到畢業證書啦!特首作為各間大學嘅當然校監,林鄭月娥今年首次喺大學嘅畢業證書上簽名!Jenny一於問師妹借張證書來睇睇先,見到林鄭就喺上面簽咗「Carrie Lam」呢個英文名,除咗呢個版本,Jenny仲有幸因為採訪關係,拎到佢簽喺競選宣傳品上面嘅中文版簽名添!大家唔使羨慕我㗎!

 

月娥的少女時代。

 

 浸大雷Sir同林鄭識於微時

 

  今日Jenny喺Facebook到見到另一版本嘅「月娥簽名」噃!小妹一向都係成日上電視嘅「浸大雷Sir」雷雄德嘅小粉絲,今日見佢Post咗張中學時代「那些年」同其他學校學生做義工時嘅簽名卡。Jenny細睇之下,竟然發現當今特首林鄭月娥少女時代嘅簽名,係冇個「林」字㗎!見到此Post,Jenny都即刻搵雷Sir求證,到底此「月娥」是否彼「月娥」呢?

 

  雷Sir好快就同Jenny確認咗「月娥」嘅身份,仲話當年林鄭同佢一樣,都係有參加社會服務團,係義工服務嘅活躍分子,所以大家就認識咗。就喺中四嗰年,雷Sir母校香港鄧鏡波書院社會服務團獲政府青年實踐計劃撥款,喺灣仔石水渠街舉辦遊戲街小畫廊活動。活動完結之後,佢地就同隔籬女校即林鄭母校嘅義工交換簽名,其中一個就係少女林鄭喇。

 

簽「郑月娥」因快夾妥

 

  小妹發現,點解當時嘅月娥係簽簡體字「郑月娥」嘅?雷Sir話係因為當年覺得寫簡體字既方便又快捷,冇咩特別嘅!等Jenny仲以為林鄭細細個已經咁有遠見,識得同內地接軌添!

 

  Jenny都記得林鄭之前講過,細個嘅志願係做社工,所以佢喺中學時熱衷做義工都十分正路。雷Sir仲話當年,經常同隔籬女校St. Francis一齊做義工,同林鄭可謂識於微時,記得林鄭每每做事都非常落力用心,圈子入面幾有名,那些年大家都係好Pure好True 咁希望可以盡綿力服務社會,所以友誼都特別純潔。

 

  其實Jenny都想拎張相同大家開心Share,不過雷Sir就話呢啲都係「朋友限定」,加上上面仲有其他同學仔嘅簽名,所以Jenny都係尊重返雷Sir嘅意願,就唔貼張相出嚟啦!大家只好幻想下喇……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#林鄭月娥 #浸大雷Sir #義工
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share