收藏文章 

2018-07-09

DSE放榜唔使驚 司局長喺大廳!

  一年容易又放榜!今年DSE放榜日就訂咗喺今個星期三(11日),相信一班應屆考生呢排都係食唔安、瞓唔落喇!不過大家唔使驚,司局長喺大廳!事關噚日政務司司長張建宗就已經喺網誌到鼓勵大家「抱積極樂觀的態度」去面對放榜;而今日教育局局長楊潤雄都專登拍咗條片,借踢波同大家講社會係好需要多元化嘅人才,所以有好多多元化嘅路畀大家揀喎!

 

 

 楊局長就話:只要大家同心合力,就能夠為香港打出一場精彩的球賽!

 

做「職人」出路分分鐘好過「U Grad」

 

  Jenny見到司長嗰篇成千五字嘅網誌,除咗鼓勵大家樂觀啲之外,仲列出咗唔少唔同課程嘅簡介,真係唔講仲以為係某學院嘅招生單張呀!不過Jenny都好認同司長所講,雖然唔少家長、同學都覺得「職專教育略遜於傳統學術教育」,但都係誤解嚟!其實讀書又好、就業又好,最緊要都係搵啱自己嘅方向,按個人興趣、志向和能力,積極裝備自己!而且唔少職專出嚟嘅人,好多都有一技之長,出路分分鐘好過大學畢業㗎!

 

楊潤雄拍片撐考生 洗上屆「唔得掂」頹風

 

  而楊局長就棄用以往政府用開嘅網誌形式,改為拍片擺上Facebook同大家打氣,唔知係因為老細林鄭下旨,定係楊局長都已經同老細一樣「戀上」Facebook呢?嗱!Jenny就記得上年林鄭一上場,唔知係唔係為咗一洗上屆「唔得掂」局長嘅頹風,即刻叫啱啱升職嘅楊潤雄親自落學校同考生打打氣,唔知佢今年又會唔會叫楊局長落多次場呢?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#楊潤雄 #DSE #DSE放榜 #放榜日 #多元化 #職人 #大學畢業
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share