收藏文章 

2018-10-04

律師會長彭韻僖怕咗「港獨」 一於全面「封口」最穩陣

  香港律師會改選都過咗成5個月,今屆佢哋就出咗個「百年一遇」嘅女會長,Jenny同行家們梗係要捕實佢喇!之不過呢位女會長彭韻僖律師就好似好怕傳媒咁!「關公」睇嚟要幫手Train Train好噃!

 

 

彭會長(中)同活動嘅籌委會主席湯文龍(右)一聽到「港獨」就即時耍手擰頭。

 

民族黨問題一律唔答

 

  是咁的,除咗律師會自己搞嘅活動,只係正式搞咗一次茶聚見見傳媒打下招呼咋!不過大家都知,而家香港咁多政治事件,根據官方說法都係牽涉到《基本法》,行家們當然想搵多啲法律界人士評論下、解釋下當中因果。仲記得彭會長第一次同傳媒茶聚,就撞正香港民族黨收到被警方建議以《社團條例》取締的通知,行家當然係追住嚟問,當時彭會長就以事件「啱啱發生」為由,乜都話「唔知、唔講住」,令大家好無癮呀!

 

  事隔數月,連民族黨都真係被取締埋之後,Jenny同行家今日又見到彭會長喇!事關佢哋律師會就打算搞個青少年活動,所以事先舉行個傳媒午宴介紹一下。隔咗咁耐,Jenny同行家心諗「機會嚟喇!」,今次彭會長應該都「準備充足」喇啩?點知彭會長又話而家仲喺30日嘅上訴期內,都係「唔評論」!彭會長,你唔係天真得以為行家會只關心個活動啩?

 

聞「港獨」即耍手擰頭

 

  午宴之際,彭會長同今次活動嘅籌委會主席湯文龍(Roden)就同行家講起,下年嘅主題應該講咩好。有行家就打趣話「做(校園應否討論)『港獨』喇!一定好多傳媒報道!」彭會長同Roden就即時耍手擰頭,話點樣做、學校肯唔肯Join都係一個問題喎!睇嚟律師會上下都好驚講中呢個Keyword,連講反對意見都唔敢提出嚟。計Jenny話,其實「港獨」呢兩隻字又有咩好怕喎!只要政治正確就得喇!好似教育局長楊潤雄同行會召集人陳智思咁答:「可以討論,但結果一定係不可行!」咁就一定唔會踩中地雷啦!係咪先?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#律師會 #關公災難 #民族黨 #基本法 #港獨 #90後
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share