收藏文章 

2019-02-15

港大「首副」譚廣亨同校長不和? 譚教授趁團拜親身解畫

  香港大學貴為本港一級學府,學校管理層有咩變動自然大家都好關注啦!話說港大新校長張翔上任無耐,暫任首席副校長譚廣亨上個月就突然話唔Do,即刻流言四起,話係因為二人唔咬弦。與其估估下,Jenny就趁今日出席港大團拜,一於親身去問清楚譚教授!

 

 

 

譚教授解畫:我同校長關係極之好

 

  回一回帶先,四年前港大否決法學院教授陳文敏出任副校長(學術人事及資源)之後,當時Jenny就聽聞首席副校長個位原本嗰4位人選因此全部「褪軚」,咁當時做緊副校長(研究)嘅譚教授就走馬上任,先做署任首副,再做「暫任首副」(Interim Provost & Deputy Vice-Chancellor )到而家喇。一直以來譚教授都同傳媒關係好好,聲望都幾高架!所以上個月佢突然請辭,大家都好愕然!

 

  面對流言滿天飛,譚教授就開腔解畫,話同校長「關係極之好」,強調辭職係同學校有共識,成個決定係因為「擺多啲時間做我至愛嘅科研、教學、臨床工作」咁話,一講起唔使做「首副」佢就表現得好開心,雙眼發晒光咁!Jenny忽然領會到一啲嘢……

 

 

為咗可以令鬼佬教授都可以順利讀出祝賀說話,今年特設黃旗一枝,拎出來嗰下Jenny先係嚇一跳,然後係咁笑。

 

張校長都保持隊形 猛讚譚教授

 

  嗱!退落來係咪鬆口氣先?譚教授即刻澄清,話唔可以咁講,猛話專注科研係佢一直想做嘅事,第時只要港大需要佢,佢都好樂意出手幫忙,佢一直都喺港大呢座「山」入面,冇話唔會唔再「出山」。對於覺唔覺港大管理層近年政治化咗?對未來新管理層有咩寄望?譚教授就意味深長咁同Jenny講:「大環境係咪最理想,唔係我哋控制得到……但我哋可以堅守到好多我哋重視嘅嘢!」

 

  至於另一位主角港大新校長張翔都保持隊形呀,係咁讚譚教授係個一名出色領袖,同時又係一個優秀學者,為港大服務多年,明白譚教授有研究要兼顧,所以好理解佢辭職嘅決定。

 

  講時講吖,張校長上任半年多啲,已經有兩名高層「跳船」,先係副校長(環球事務)高為元去年底請辭,跟住就係譚教授喇!張校長就話人事調動好平常,兩位想有改變都唔難理解咁話。計Jenny話,箇中有咩乾坤就真係當事人先知喇…… 

 

 

同場加映港大超可愛治療太Jasper,成個新春團拜人人都爭住集佢郵。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#香港大學 #譚廣亨 #張翔 #陳文敏 #跳船
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share