收藏文章 

2019-02-22

警隊「一姐」Madam趙「空降」做申訴專員 睇嚟壓力唔細呀!

  喺任內工作廣受好評嘅申訴專員劉燕卿(Connie),之前話過唔會同政府續約,所以佢嘅任期今年4月就滿喇!Jenny同其他行家都好關注邊個會成為佢嘅繼任人。政府今日就終於公布有關消息啦!

 

 

以為係內部擢升 點知係去警隊挖角?

 

  政府今日出新聞公報,宣布委任警隊首名女副處長趙慧賢「空降」出任新嘅申訴專員,將會喺4月1日正式上任,任期5年。Jenny之前仲以為會喺申訴專員公署內部擢升添!

 

  不過,其實以往嘅申訴專員,多數都一樣係出身政府或者係立法局,反而Connie就係一畢業就係做消委會,一做就做咗38年,由研究主任做到去總幹事,退任兩年之後獲委任做申訴專員。或者係因為冇直接入政府部門做過,做起申訴調查反而更有魄力,佢在任其間啲主動調查數量都翻咗一番。以Connie咁出色嘅表現,Madam趙日後可能好大壓力呢!

 

 

佢就係Madam趙喇!

Connie太出色 Madam趙有壓力

 

  睇返政府資料,Madam趙本身喺警隊工作超過35年,2017年就啱啱升做警務處副處長,係香港歷來最高級嘅女警務人員嚟㗎!特首林鄭就話有信心趙慧賢會係一位獨立和公正嘅申訴專員,定能帶領申訴專員公署更進一步。不過而家社會對警察嘅印象仍然麻麻,Jenny估計Madam趙上任後,首要工作係省靚自己個名先!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#申訴專員公署 #申訴專員 #空降
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share