收藏文章 

2019-03-13

鄉事選大佬!「新丁」鄧志強一票之差贏老手曾樹和 奪屏山主席位

  四年一屆嘅新界鄉事委員會選舉正在進行中,唔好睇小呢個選舉呀!佢係被形容為可以「左右大局」、影響下屆特首誰屬!佢同區議會選舉唔同,係會選差唔多成個月㗎!而今日就係重頭戲之一,元朗屏山鄉鄉事委員會選執行委員會、主席、首副主席及副主席喇!

 

 

有人反口 有人嬲嬲

 

  點解話今日係重頭戲呢?因為之前同何君堯齊齊發表驚為天人嘅「殺無赦」言論嘅現任主席曾樹和,今次就受到「新丁」坑尾村原居民代表鄧志強挑戰。Jenny聽講,今次咁好睇,係因為曾樹和話過做兩屆鄉頭之後,就會交棒畀首副主席鄧達善,之但係鄧達善冇興趣接棒,所以曾樹和又出嚟選,鄧志強就覺得曾樹和反口,就嚟同佢「鍊過」!

 

  大家都是圍村人,兩位喺今次選舉入面嘅勝算都係一半一半㗎咋!之但係有消息人士就話,其實仲有一位村長都想選主席㗎,跟住呢幾日就有「曾營」嘅人說同佢合作,互相投對方選執委,點知今朝出執委結果嗰時,呢位村長竟然冇份噃!即係連主席都冇份選啦!呢位村長就嬲嬲地,投對家算數。結果鄧志強就僅僅以一票之差,KO曾樹和啦!

 

  鄧志強知道自己贏咗之後,笑到見牙唔見眼,仲興奮到即場同老婆咀咀添!之後佢接受傳媒訪問時就笑住話今次係險勝,但係「贏就得啦,一票就夠啦!」,Jenny隔住個Mon都Feel到佢有幾飄飄然呀!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#選舉 #特首 #新界鄉事委員會選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share