收藏文章 

2019-03-25

峯搶手機走火警 名副其實「(火羅)」住受審

  突然又已一年~大家仲記唔記得「峯搶手機」事件呢?唔經唔覺呢件事就真係差唔多過咗一年喇!今日法庭先開始開審,不過點知審審下又發生咗啲小插曲噃!就係走火警喇!

 

 

 

黨籍凍唔凍都冇大分別

 

  Jenny同大家回下帶先,上年4月喺立法會開緊「一地兩檢」條例草案委員會之際,民主黨嘅許智峯就發現一名女EO喺到紀錄議員們嘅行蹤,埋去問咗兩句就小學雞發作,搶走人哋部手機,仲跑入男廁睇,而女EO就嚇到花容失色,唔知點算好,最後就報埋警添!此事一出,建制派就梗係圍攻啦,民主派都唔敢點攬佢啦,民主黨仲凍結埋佢黨籍添!不過佢又繼續可以喺黨慶唱歌仔,外人眼中即係凍唔凍都冇大分別啦!

 

燈箱老化「自焚」 疏散200人

 

  警方最後就告許智峯3條罪,包括普通襲擊、有犯罪或不誠實意圖取用電腦,以及阻礙公職人員執行公務,今日就喺東區裁判法院開審。佢就3條都否認晒,所以就開始傳召證人作供。第一證人、即係涉事嘅女EO梁諾施首先作供。點知講到一半,突然就要走火警噃!原來係因為法院大樓6樓嘅走廊通道,其中一個出口指示牌燈箱懷疑因為火牛老化,竟然「自焚」冒煙!搞到大樓內成200人要即時疏散,許智峯都唔例外。消防員接報到場之後大約17分鐘將火救熄,總算係有驚無險!不過大家就要喺一陣 (火羅)味之下繼續開庭喇!名副其實「

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#峯搶手機 #許智峯
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share