收藏文章 

2019-07-12

降龍十八「蔣」民記慘被三招了?

  做人最緊要係夠真,但係當然政治人物另當別論啦!係人都知搞政治「語言偽術」係必修科。但係總有人會反行其道,一次又一次用率性嘅語言、直接嘅態度,係一眾建制議員之中脫穎而出,講嘅民建聯蔣麗芸(Ann姐)呀!

 

  Ann姐一向敢言,近排更放飛自我,盡顯心直口快嘅坦率性格,100%我係真心架,真心地痛擊友軍。你冇睇錯,Jenny都冇寫錯,係「友軍」!

 

 

 

三打民記終不悔

 

  第一招:神龍擺尾

 

  當建制派一呼百應,個個都話明白理解支持政府暫停修例工作嘅時候,Ann姐突然一個屈尾十,溫馨提醒大家,政府可以推遲一兩個月,落啲力做宣傳,搵幾個電視台日播夜播,轉個頭又可以重推《逃犯條例》! Ann姐呢一席話即刻瘋傳!

 

  嚇到民建聯(民記)拿拿臨衝出嚟,四圍澄清「只係個人意見,不代表民記立場」。Ann姐一出手,就一腳踢正民記心口。

 

  第二招:蛟龍翻江

 

  前幾日特首林鄭用「壽終正寢」嚟形容《逃犯條例》,Ann姐又運功出招,直插林鄭既然講得出「壽終正寢」點解又唔乾脆講「撤回」?嘩嘩嘩!反了反了!Ann姐呢下蛟龍翻江,唔好話林鄭一棍扑死支持佢嘅人啦,佢已經反手一棍扑落民記身上。

 

  呢下民記主席李慧琼,都唔知點接招好喇,只好跟大隊,話新舊說法實質上無異。

 

  第三招:龍遊天地

 

  就係今朝,Ann姐使出第三招--龍遊天地!話佢曾經考慮提出成立獨立調查委員會,但係擔心議會有強烈爭議所以算數喎。唔~果真龍遊天地,「蔣」勢來去不定,勁若風雲色變,卸守、游斗兩皆宜。

 

  其實大家本是同根生,割席何太急呢?不過Ann姐系出名門,一向都係冇乜包袱,咁有父幹係有資格任性嘅!明白!明白!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#民建聯 #語言偽術 #立法會 #逃犯條例
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share