收藏文章 

2019-07-16

蔡子強帶支票撐場 鍾庭耀淚灑新Office

  大家睇民意調查,最成日睇嘅係邊個民調呢?當中具指標性嘅,港大民意研究計劃(港大民研)應該都係表表者喇!而港大民研喺今年7月脫離咗港大後,就成立咗獨立運作嘅「香港民意研究所」(香港民研),繼續提供民意調查研究。不過冇咗大學嘅Backup,燈油火蠟樣樣都係錢,所以佢哋都要搞眾籌先得!

 

 

民研有新朵 發布安排Upgrade咗

 

  今日香港民研就發布咗佢哋嘅第一個民調,研究所主席兼行政總裁鍾庭耀話,佢哋未來亦都會有新做法,就係會每次發布新民調時,都會請兩個學者嚟分析結果,今日就有浸大新聞系高級講師呂秉權同埋香港文化研究、政治學獨立學者黃偉國幫手,除咗佢哋兩個之外,中大政治及行政學系高級講師蔡子強(蔡子)都有嚟噃!不過佢就唔係嚟做評論,而係單純嚟撐鍾教授場啫!

 

情與義值萬金

 

  蔡子就話,唔計台灣,「喺呢個神州大地上,淨係得香港先有領導人嘅民調,同埋畀大家討論」,相信國內都可以咁做嘅話,中國就唔係而家嘅中國,所以同樣地如果香港冇咗民意研究,香港都唔再係呢個香港,但係呢樣嘢唔係理所當然,因為冇嘢係免費,如果冇大家嘅支持,呢樣嘢消失咗都唔出奇。

 

  蔡子仲話,民研係佢事業起點嘅支持者,覺得自己要做返少少嘢,同埋呼籲人哋做嘅時候,覺得應該自己做咗先,所以就以身作則,帶咗張1萬蚊嘅支票出嚟支持研究所。幾多錢唔係重點,心意先最令人感動,鍾教授似乎都冇預計過蔡子突然畀呢個驚喜佢,再聽埋蔡子呢番肺腑之言,都忍唔住淚灑新Office,蔡子自己亦都講到眼濕濕。兩個大男人淚眼相望,Jenny同一眾行家見呢個場面,心中都禁響起咗「情與義,值千金~~~」呢首歌!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#香港民意研究所
沒有相關資料。
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share