收藏文章 

2019-07-24

政府「失冊」查完樣樣都唔知 想縮投票時間因為唔想OT?

  今日選管會主席馮驊(馮官)出嚟見記者,交代一下暪足香港人兩年嘅消失的選民登記冊事件。!調查報有就有喇,但…..Jenny睇完忍唔住要講句:「法官大人,我無嘢講!

 

 

消失的登記冊

 

  從前,有9選民登記冊「離家出走」,如唔係廉署想拎來睇睇,選舉事務處都唔知佢地唔見咗呀!搵呀搵、摷呀摷,終喺一堆物資入面搵返7本,然後有本好曳曳,匿埋咗喺堆選票入面。咁仲有1本呢?

 

  Sorry! 搵唔返喎!馮官話,唔知幾時唔見唔知點樣唔見唔知點解唔見…..Jenny睇住份成吋厚嘅報告,逐頁逐頁睇,因乜解究做完成個調查,都係乜都唔知?

 

  選管會話搵唔返本選民登記冊嘅係因為包裝、檢查、回收、運送、貯存同提取都有做得唔好嘅地方……等等等等,咁講嘅話,借問呀馮官,其實有邊度係做得?唔知!

 

選舉事務處都要面對土地問題

 

  可憐嘅係,因為土地問題,選舉事務處嘅文件同物資都係「遊牧民族」呀,啲倉成日要搬黎搬去,一時又要寄人籬下,一時又被逼遷,估唔到,喺香港連選票都要面對住屋問題呀!慘豬!

 

  不過終於有一樣我哋係知嘅,就係有人講!有人話佢唔知,其實係一早就知,咪就係前總選舉事務主任思文!4月個記者會度「卸膊操」,大大聲話班細嘅冇同佢講過喎,不過調查完就俾人踢爆咗原來事實並唔係咁!

 

唔想OT可以點?

 

  唉!我哋知道有人講大話又點,佢之後唔唔會受罰呢都係嗰句:唔知呀馮官就Jenny講,因為呢個係調查權限之外嘅事。Jenny唯有去問政制及內地事務局聶局長,佢話黃思文6月下旬起已放假,今日起就正式調離選舉事務處,至於仲有幾多人涉及事件?查下先喎!即係又唔知啦!

 

  報告就提咗一大串改善措施,就話要考下縮短投What?!Jenny望真啲原來係話因為投票站啲工作人員連做30個鐘好辛苦?打工仔唔想OTJenny!真係明!但係兩更制又點解唔得呢?馮官話,好難請人呀!其實有幾難呢?出得起錢,請兩、三個月嘅臨時工應唔係問,又或者問其他部門做短借調,有冇得諗?人,優點係識變通嘛!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share