收藏文章 

2019-08-02

L先生 可否阻你十八秒鐘 看看信

  而家呢個時代,大家冇啲緊要事都唔會寫信,寫得信嘅都要有翻咁上下誠意、時間,仲有心機,封封都唔少嘢架!如果有人肯個個星期都寫信俾Jenny,Jenny一定會好感動啫!當然,追數信就不了~不了~

 

 

(設計圖片)

田少年年月月晚晚朝朝密密寄信

 

  Jenny發現近排啲男士都特別愛寫信,連田家二少都加入寫信大軍,佢好有毅力㗎,堅持不懈,持之以恆咁寫信俾L先生。邊個係L先生?咪就係半個月都冇被人捕捉過,屬於「超稀有」級別嘅--保安局局長李家超!田二少一直好想問呀L先生,因乜事7月21日元朗班白衣人出咗嚟打人咁耐,班警察可以影都冇個嘅?

 

  睇睇先,田二少喺7月28日先寫咗封信俾L先生,不過唔知L先生係咪太忙,已讀不回啊!可憐田二少等L先生的回信等到望穿秋水。不過,田二少點會咁易死心,唔夠一星期,今日又再寫多一封,實行奪命追魂Call,Call到L先生應機為止!

 

抬頭望星空發夢仍然自信 等到遠處你為我寫那一封

 

  不過,Jenny就懷疑田二少好似問錯人喎,呢啲咁「仔細」嘅問題,L先生作為高官,一時三刻點答到你呀?田少可以考慮寫信去問吓警隊「二哥」鄧炳強,又或者八鄉指揮官李漢民,佢地最清楚嘛!之但係,李漢民指揮官好似唔太慣睇錶嘅,希望佢唔好隔太耐先答到田少問題啦!

 

  又或者警察員佐級協會主席林志偉可以幫到田二少?話曬佢都好鍾意寫信,單單一個7月就出咗八封公開信,平均一個星期寫兩封。相信就算林志偉答唔到田二少問題,兩位都不妨做個筆友吖! 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share