收藏文章 

2019-09-13

林鄭搵「關公」 慘被餵檸檬

  正所謂:「做人係一個公關過程……如果公關做得唔好?食X架喇!」自反修例示威活動開始之後,政府都認咗錯判形勢,但就好似成日都係做錯嘢、講錯嘢「呃嬲」,連Jenny身邊唔少建制派朋友都擰晒頭。今日有通訊社就再爆出錄音,原來我哋特首都知自己公關唔太OK,所以去搵外援,不過就慘被餵咗幾個大檸檬!

 

 

 

  是咁的,錄音入面林太就話宣傳工作為港府最薄弱一環:「I dare not say government carries out propaganda, but at least in terms of dissemination of factual information we are very, very weak」就因為係咁,林太就想要去搵人幫幫忙喇!

 

關公:幫政府?不了!不了!

 

  不過,事情又點會咁順利呢?話說佢搵咗8間國際公關公司,想佢地幫手重啟宣傳特區嘅工作。點知,有4間公司即時要手拎頭,講明家下幫政府隨時令聲譽受損,不了!不了!有2間呢就決定「相見不如不見」。一連食咗6大粒檸檬,好彩剩低嗰2間,終於畀返幾分薄面,私底下同林太傾過下,但林太就話,佢哋嘅建議喺而家個風波後先啱用。

 

  Jenny 一聽,即刻諗點解林太你唔搵本地公關公司呢?貼地啲,又唔怕有心人話你勾結外國勢力嘛!點都好啦!祈求林太唔好病急亂投醫,搵咗個好似嗰位曾經自稱港版「白宮發言人」,嘅前新聞統籌專員馮煒光之流嘅人返來啦!否則,Jenny真係冇眼睇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share