加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-13

職場女王Son姐 | 最常見職場答問!畀下屬Block、開會浪費人生、新世代踢唔郁,點搞? 今期同大家分享幾條經常有人問/有人講的職場問題!

『新世代好似唔多擔心經濟問題?』

 

  唔係好似,係事實。唔好以為一定係因為屋企好有錢,係因為新世代追求嘅同我哋追求嘅唔一樣,好多年青人唔鍾意返工,唔鍾意做長工,係唔想受束縛,認為人生唔係淨係得工作,活得簡樸,心知貧窮都無所謂,最緊要開心。所以人手如此短缺,請人如此困難。人才,唔係用錢搶到返嚟嘅!

 

『有冇試過畀下屬block咗你?』

 

  真係冇試過喎!不過作為下屬咁串擺明唔妥block上司,反枱起身唔撈算啦!夾硬做落去,究竟同邊個過唔去?至於上司,被下屬公然挑釁,先反省究竟自己係唔係好過分抑或好無聊,事無大小係咁send message/email不分日夜滋擾下屬。如果係工作所需,擺明你請錯人或者所託非人,斬立決!不過大家有冇發覺好多鵪鶉上司?本來一個願打一個願捱唔關其他人事,但如果有其他下屬同事,說話就唔係咁講,後患無窮!

 

『我請咗個好計較嘅同事,同見工完全兩個人,點好?』

 

  見工同返工好似完全兩個人咁嘅情況好常見。其實唔係見工嘅人演技好精湛,係因為做人做事性格作風,只有返工之後才見得到。勉強從來冇幸福,合則留不合則去,要學識cut loss,嗱嗱臨請佢走喺啦!

 

『你覺得新世代邊啲上司好易被淘汰?』

 

  不肯與時並進,用自己當年嗰套管理今日下屬嘅上司,還有以為鬧下屬等如醒下屬,自己永遠是對的。上司是高人一等的、下屬一定要順從的,雖然咁樣嘅上司依然大把,但係喪鐘已經響起,肯定死路一條!

 

『已在職場上廿年了,又未到退休年紀(重有十幾廿年),如何保持返工衝勁?(但心底內已經灰到爆!)』

 

  話分兩頭講,如果失去衝勁是因為不喜歡目前的工作導致,用還有十幾廿年你捱,仲唔嗱嗱臨搵過份工?如果沒有決心缺乏勇氣搵新工,唔該努力扮有衝勁,否則恐怕保唔住份工。如果唔關份工事,純粹自己做到滑啞,失去了動力,唔知日日返工為乜,咁就真係需要放一個長假,好好思考一下究竟自己要嘅係乜嘢,計計數自己有冇資格率性而為,如果未有嘅話就唔該收拾心情,為將來爭取本錢籌碼自由,做自己想做嘅工作,過自己想要嘅生活。

 

『開會成日浪費時間,想叫人講重點又好似冇禮貌,可以點呢?』

 

  如果開會嘅人大家咁高咁大,直接叫佢講重點就得啦!如果怕太直接得罪人,咪做問題兒童囉,不斷提出問題迫佢畀壓力佢,等佢無得大話西遊顧左右而言他!如果佢係領導人,領導人發表講話係咁㗎啦,你份人工夠包埋就算啦!如果係下屬,兜口兜面剷佢浪費大家時間仲使擇日子?咁樣做好乞人憎?有原則有要求要做出成績的菁英,從來都唔會係友誼小姐!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多職場女王文章
你可能感興趣
#職場 #Z世代 #職場小貼士 #搶人才 #招聘 #下屬 #新手管理 #上司 #Son姐 #開會 #新世代 #管理 #請人 #辦公室貼士 #老細 #辭退
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share