加入最愛專欄  收藏文章 

2016-09-01

防火防賊防情婦

  中港台三地富商聚在一起,名為聯誼,實則研究如何發、如何滾。

 

 

  此夕一名剛加入的港商,向這班富商的老大討教:「反貪已有一段時期,不賄就一事無成,賄咗就冇一刻安寧,大哥,你點睇呢?」

 

  「事情慢慢嚟,點都要努力建構人脈嘅,不過今時今日,做事要非常小心,高級嘅領導,現在已全面謝絕應酬,佢地話有事就到佢地辦公室傾,千祈唔好請客送禮,唔好害佢地!」

 

  「咁如何滑潤關係呢?」

 

  現在受賄可以化整為零,即分出去俾「口靚」收;或者你中有我,我中有你,即係不同利益集團嘅高官,都喺其他集團安插自己馬仔,互相牽制,一齊掠水。」

 

  「嘩!咁咪好多陷阱?」

 

  「講到陷阱,老弟,同你講句心腹話吖……」

 

  原來新丁好識做,今夕帶來了陳年茅台、日本威士忌同加拿大冰酒,正好為炎熱天氣降溫。佢除咗識貢酒,仲識擦鞋,老大唔只飲到high high地,亦被捧到high high地,所以吐露真言:

 

  「喺大陸,記住:防火防賊防情婦!」

 

  「哦?」

 

  「防火即防真火與假火,假火即無論是官還是官旁邊嘅,見你有乜危難,都可能趁火打劫。防賊就係要防外賊與內賊,有時黑起上嚟,可能全民皆賊!至於情婦,我最近差啲領咗一單!」

 

  「大哥,你眉精眼企,都有危險,是否動了真格?」

 

  「唉!少少啦。話說我去上咗個著名大學嘅EMBA課程,識咗位美艷同學,好咗一排,一日佢突然殺上我寫字樓搵我,面色凝重,話:

 

  「我有咗!」

 

  我立刻耷低個頭,呷一口極品大紅袍,借D官威,然後施施然答佢:「我紥咗囉喎。」

 

  只見佢面色一時間急變,由白變青、由青變紫、再由紫變紅,不過佢真係叻女,立即展現如花笑容講:

 

  「唏!我講笑暏。」

 

  我直望住佢嘅水汪汪大眼睛話:「嘻嘻!我都係。」

 

  老弟,你記住,佢地嘅資源財力架構,係銀紙、房子、孩子、妻子,一級一級咁向上奮鬥,目標同定位都好清晰,你喺佢任何一級,都可能領嘢,老弟,睇路啦!」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#兩性關係
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share