加入最愛專欄  收藏文章 

2016-09-08

另類智慧 洞悉時勢

  真係不問蒼天問鬼神。

 

  你以為啲神明喺另一個Dimension,睇凡間事物,會唔會out  out哋呢?

 

  嘿!唔會。佢哋對國際政治形勢嘅掌握,肯定好過美國大口王特朗普!

 

  中華智慧管理學會創會會長彭泓基今年出版咗「智慧的追尋」,旨在探討我國數千年嘅智慧如何影響社會、經濟、人生。佢惠贈大作之時,順便提及一種另類嘅智慧,就係道教扶乩(註) 嘅啟示。佢年初四去香港一道觀,親見乩文由字成篇,現在猴年已過逾半,哈!新春乩文又幾靈喎!

 

 

  以下係「年情」乩文,概論香港情況及世界時局,調寄「滿江紅」:

 

  「樓市繁華都去也,更無佳績。反喜望,地產形勢,早欲退色。拍地廳前牌舉舞,買屋抽票非陳蹟。價慢遜,困拙是開單常追逼。」

 

  此詞上闕明顯指香港樓市成交淡靜、價格失色,買屋有人抽飛、經紀俾人追數。上半年大概如此。至於預告發展商買地踴躍,則係有先見之明。

 

  下闕放眼世界:

 

  「保身健、家居益。人遠行求安適。但荒洲細菌,亂發兇事。蚊蚋蒼蠅常防犯,西歐恐襲分秒即。到如今,只好遊公園,嚐零食。」

 

  此段一開始已點明本年世人應如何自處,即要注意:

 

  一.身體健康,最好在家中安住。

 

  二.小心外遊,要講求安全和適合,猴年的旅行車禍偏多。

 

  三.嚴防蚊患,即寨卡病毒,此問題已由發展中國家(荒洲)蔓延開去。

 

  四.歐洲恐怖襲擊,分分秒秒會爆,本年恐襲之頻繁,地域之廣闊,令人震驚!

 

  呂祖又幾幽默,醒你今年保險大法與享受人生之道,就喺踎定係香港,得閒作本地遊,賞吓花草、歎吓美食、安全又有益!

 

  佢又點評國際重量級人物,呢啲政壇揸弗人影響世界時局,動輒擊起千層浪。仲提及梁振英,大家下期記得tune in呀!

 

  註:扶乩(音機)是民間的占卜方法,由兩人或一人扶著木架的,依法請神,木架的下垂部分在沙上寫字,作為神的啟示。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#風水玄學
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share