加入最愛專欄  收藏文章 

2016-11-17

嫁入豪門做富婿 此面相差少少!

  時局充滿矛盾顛覆,現實亦泛濫著表裏不一。

 

  這是個豪門女婿的吊詭故事。

 

  他本來是金融才俊,一表人才,不過因為hea,所以撈得麻麻掂。

 

  因生意關係,他認識了一位富家小姐,太子女對他頗有意思。雖然他已有妻室,不過為了實現其直升機青雲夢,他決定離婚。

 

  其妻亦唔嘢少。他們本是銀行同事,他到外國留學,並非P.H.D,而係P.H.T,即係Put Husband Through (University),就好似古時啲痴心女子,贈金供愛郎上京赴考,現代版就係老婆供老公讀大學,結果又差不多-被飛,不過這裏有個Modern Twist,她雖然當年被愛情矇了眼,現在卻開了竅,一口咬住要負心漢全副身家。

 

  他盤算入得豪門,就等如入得金礦,裸離就裸離啦!

 

  從投資角度看,妻子及時感情止蝕,財務止賺,得以本利歸還。丈夫則財色兼收(所謂色,此處指新人肥肥白白,就是顏值不高,也斤両十足)可謂雙贏!

 

 

  被剝離了婚銜及資產後,他正式迎娶這工業王國的千金,滿以為可以憑自己對財技的掌握,在集團內呼風喚雨。誰知所有重要山頭,已被太太的哥哥們盤踞了,他只撈得個發展中國家分行的主席虛銜,冇馬冇權冇牙力,不過有錢——每月八萬大元,港幣!

 

  此銀碼當然可以讓打工仔養妻活兒、供樓供車。但在富貴人家來說,真係零頭個零頭!

 

  他滿肚子牢騷,逕向外父投訴。

 

  這位「終極大老闆」的回答是:

 

  「你而家食我嘅、住我嘅。出街有車坐,買嘢有老婆找數,你完全唔使出家用,要錢嚟做乜?八萬蚊,使唔哂啦!」

 

  從相學角度審視,此相屬富中假局,即看似富貴,實在蔽翳!最主要係此人有前冇後、有型冇勢。即喺前面睇就有型有款,後面睇就冇陣冇勢,因為前面看似氣宇軒昂,後面Pat Pat 稍薄,卸晒!所以雖為富婿,仍然日日騰來騰去,陪老婆Shopping,隨時候命!

 

  有人可能覺得係好工,不過未必輕鬆。你諗吓,廿四小時服務、年中無休隨傳隨到,唔知算係筍工定苦工呢?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#面相 #豪門女婿
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share