加入最愛專欄  收藏文章 

2017-03-09Photo: iStock

相貓相狗的啟悟

  朋友們都以為我是中國版吉卜賽神婆(不是神女),所以有D好趣緻嘅事情都會問我。

 

  「我最近收養咗個仔,你睇吓佢個相。」朋友話。

 

  「佢好容易驚慌喎,切合雞年主題,好騰雞。」我答。 

 

  「係呀!佢一見人就躲,又唔係好肯食嘢。」

 

  「佢眼神嚴重欠缺安全感喎,佢會唔會畀人虐待過,所以眼神慌失失,仲有D神經質。」

 

  「啊!佢咗面肋骨凹咗,可能畀人擲過落街。」

 

  佢嘅新仔係流浪貓。

 

  雖然我呢方面唔係好有心得,但人有人相、貓有貓相、狗有狗相、馬有馬相。D馬評人賽前睇馬,就鍾意睇毛色、睇步法、睇汗、睇火。睇火呢招,應該幾好用,可以判斷其爆炸力。火即鬥志、衝力、老馬有火,就是指此駒有與其年齡不相襯的戰意。

 

  相馬可以發財,相貓相狗則有啟悟。

 

 

  貓在冷漠中偶爾顯示她的溫柔;狗就口水加熱氣地噴發他的熱情。貓既自我又自在,努力維護自己的空間,她覺得與你平起平坐;狗喜歡黏住一個人,奉他為大佬/大姊大。

 

  所以網上流行一個段子: 

 

  狗:主人給我吃的、住的,他真是神! 

 

  貓:主人給我吃的、住的,我真是神!

  

  相貓相狗主要睇眼神、毛光、步伐及身體語言。

 

  貓自我,冇你咁好氣。狗的眼神比較Expressive,街上的流浪狗,眼裏充滿了驚恐和自卑。那些被寵的家犬則眼神或倨傲、或嬌嗲,當然亦有濛查查、烚吓烚吓嘅。

 

  貓普遍較機靈,又自尊心強,雖然有時嚇到全身毛聳起,但通常都「懶優雅」。有一次觀察朋友的愛貓白雪公主,她企圖由一沙發跳到另一沙發,但錯估距離,摔了下來。可是她不會立刻再試跳,她很妙曼地坐下來,細心舐著自己雪白的毛,掩飾剛才那尷尬,也Dilute一下那失敗感。

 

  人也該學學,遇上挫折,優雅一點,不必咆哮、無謂尖叫,男的可以去推鐵;女的去美容,做完了,又是一條好漢,一方美女!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#風水玄學
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share