加入最愛專欄  收藏文章 

2017-08-11

【免費貼士】影響婚姻的家居風水陷阱

  有朋友差點離婚,我介紹了個風水專家替她擺陣,救番!

 

  當然唔係單單有得救,醫生都唔可以百分百醫好所有病人。除咗重金禮聘高手將家中佈局升呢至Home Sweet Home級數之外,大家可以參考吓免費貼士。

 

 

  現在講吓D唔好做嘅嘢:

 

  一、 家中,尤其是睡房中,不可放假花—即膠嘅、紙嘅、絲嘅、乾嘅全部格殺勿用。要插就插鮮花,喻婚姻有生氣、賞心悅目、活色生香,你想像吓有暗香盈䄂,或者翠䄂添香,幾咁高境界!

 

  二、 買樓或租屋,不可選對住Lift嘅,因為部「車立」成日上上落落,動到飛起,會影響住客,小則令人唔想番屋企,成日在外蒲,重則有病,成日卧病在床,兩者對夫妻生活都冇好處,比較難造人。

 

  三、 家中勿放有刺植物,如棘杜鵑、仙人掌等,因為有刺東西乃風水大忌,真係篤眼篤鼻,極為不利。

 

  四、 同一原理,尖削物亦要避免,無謂畀D枱角、床角、櫃角射住,周身唔安寧,所以傢俬最好選圓角的,一來唔怕自己「坎」親,二來避免兒童受傷。現今樓宇如此迷你,好多人都訂造傢俬,可以將所有尖角削平。盡量啦!

 

  五、 更重要的是:家中不宜有三角物體,三這數字在風水代表口角、紛爭、甚至訴訟。所以雖然法國羅浮宮嘅三角玻璃屋好有型,你千祈唔好照板煮碗,搬件三角形雕塑番屋企,真係唔衰攞嚟衰!

 

  六、 揀樓亦忌鑽石型或三尖八角,除咗傢俬難擺之外。會令人情緒唔穩定、家庭唔和諧,住客容易發火、或者緊張、或者神經衰弱。你諗吓,有以上亢奮特徵嘅人在一屋之內,係咪會互相廝殺呢?

 

  以上,眾多風水Pitfalls,會製造不好磁場,在夫妻關係中暗藏火藥,唔知幾時幾日,無lala爆炸。所以呢,要部署好屋企,無謂攞嚟死!

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#風水玄學 #家居風水 #婚姻
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share