加入最愛專欄  收藏文章 

2017-08-31

【江湖上的傳說】鬼節禁忌 你要知

  孟蘭節(俗稱鬼節)有別於西方萬聖節的曄鬼狂歡,是真帶點危險意味的,因為這段期間,幽冥眾生可能「跨界」自由行,而且我們陽人不大懂陰界的etiquette(禮儀),因而被「陰」了!

 

  江湖上傳說眾多,但根據本人及相熟「巫族」朋友的耳聞目見,以下規矩有料到。

 

 

(1) 在路上見到祭品、紙錢,不要踢

 

  有朋友到維園踢完波,看見路上的鬼節果品,伴著金銀衣紙的餘燼,一時童心大發,發揮未盡的波興,將生果糕點當波踢,結果霉了半年!

 

  你未必信祭品真有鬼吃,但有一宗真人真事,可供參考。

 

  另一朋友到道場做義工,法事期間吃午飯,道場亞嬸細細聲同佢講:

 

  「唔好食嗰碟木瓜花生,我尋日睇見好多眾生,爭食壇上嘅木瓜,推跌咗好多落地下。」

 

  義工去問大㕑,D木瓜邊度嚟嘅。

 

  「我喺神壇前面地下執到嘅。唔好嘥吖嘛。」

 

  不過我朋友照食,故事祇說明鬼係會食祭品嘅。

 

(2) 不要拾街上的紙幣或零錢

 

  我這位義工朋友還告訴我,從前在鬼節期間,有人會拋五仙輔幣在街上,尤其是麻雀館,或偏偏地嘅行業,目的是「賄賂」遊魂,請他們為自己「拉客」。時至今日,五仙已升呢至五元,其實花一千蚊已經可以幾豪。

 

(3) 不要亂嗡

 

  有朋友見人在農曆七月十四燒紙錢,口痕痕講:「燒乜鬼啫,多餘嘅。」

 

  結果肚痛咗三日,無緣無故。

 

(4) 忌全黑

 

  這期間出外夜蒲,切忌全身黑色,因為陰氣重,要有一點黃或紅,添點陽氣。否則輕則容易被整蠱,重則可能上身,世界已經咁擠迫,無謂二人同一體,迫過劏房!

 

  其實以上有些禁忌,都係推人及鬼啫,例如人地就嚟有大餐食、或食緊大餐,你點解要攪人啫?唔係,攪鬼至真!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#風水玄學 #鬼節 #禁忌
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share