加入最愛專欄  收藏文章 

2017-10-26

是非多 點拆?

  雞年,是非啄、鐵咀雞特別生猛,明搶暗箭,飛甩雞毛。

 

  有位女朋友在大機構遴選試中,過五關斬六將,砌低廿人,獲擢升為部門主管。但隨即遭同級圍插,又被新下屬打小報告,趁大老細巡舖時說她壞話。

 

  另一位女友因為發了筆意外之財,豪一下,買了部名車,出行之初,因未熟習其太空倉式駕駛Panel,所以開得比較慢,被後面的士狂boot,佢「興」起上嚟,就倒後往的士撞去,跟著當然是報警、落口供……等等。算係輕量級官非啦。

 

  莫非是太陰化䘵拍住巨門化忌,作雞年後期衝刺?

 

  面對這挑戰,該如何招架或防避呢?

 

 

一、 發揮情商

 

  你地唔好學我呢位女朋友,發咗財就任性。要控制情緒,善用EQ,因為後果自負,煩到抽筋。

 

二、 美麗謊言

 

  說話不要跟隨慣性,要因時制宜。

 

  最近同朋友一家人去會所,開車門嘅哥哥仔見朋友媽咪滿頭白髮,就殷勤咁講:

 

  「老太,落車小心個頭呀。」

 

  點知,「老太」勃然大怒,由大門一直鬧到貴賓廳:

 

  「我邊度話比你知我係老太呀?」「高級會所冇培訓嘅咩?」「講嘢唔經大腦!」

 

  吃完飯走時,哥哥仔猶有餘悸,我細聲提示:

 

  「你叫番佢一聲美女補飛啦!」

 

  佢照做,伯母面色立刻回暖,佢年輕時的確係美女,如此就讓她立刻重溫風光的過去了。

 

  所以要隨時用腦,在一些無關重要的事情上,說些white lies善意謊言,著數在眼前。

 

三、 善用風水

 

  今年三碧是非星在正西,這方位又恰是雞年太歲所在,所以唔好滾攪佢,即係唔好攪佢、郁佢。如果此方位有電器,就係自己挖個是非坑比自己,要立刻移開。此處要乾淨、寧靜,靜……。

 

四、懶理「神噏」

 

  有D嘢可辯白就辯白,愈描愈黑就算喇。有D嘢唔好太認真、太上心。今年興「神噏」,即神經地噏,或者自以為是神亂噏,如肥仔恩同特冇譜。

 

  大家且「龜隱」埋呢幾個月,好快就過年。

  

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#風水玄學 #運程
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share