加入最愛專欄  收藏文章 

2017-12-21

點解咁凍?點樣養生?

  上周溫度破十,有個應景笑話。

 

  話說天宮第一夫人巡視宮廷,撞到大內總管同佢老伴。

 

  夫人:總管,啱咧,我想問你,點解天帝近來有D異樣?對天馬鬥快、勇士鬥力、天仙鬥法都完全冇興趣?而且精神不振、成日想瞓。

 

  總管支吾以對,老伴在旁已急不及待插咀。

 

  老伴:回夫人,其實唔祇天帝係咁,天宮男成員都唔夠瞓,佢地趁天眷休息時,就組團下凡。

 

  夫人:係?乜團?

 

  老伴:昅女團囉!佢地每夜策劃路線圖,遍遊人間繁盛城市、時尚都會,專門睇靚女。

 

  夫人:有乜咁好睇?千萬年來人間都有絕色㗎啦,但同天上嘅冇得比喎。

 

  老伴:夫人有所不知,天上仙女包到實,人間就著得好核凸。唉!凡間D索女唔係短裙就係熱褲、或者低胸高叉、厘士see through,我地冇眼睇,男成員就爭住睇!

 

  夫人:豈有此理!傳旨下去:人間全面降溫七日,凍死D小鮮奶,等佢地變鮮奶雪條!

 

  回到現實,在寒冷節日期間,要注意幾點:

 

  一.坐車時要小心被冷氣直接吹頭,巴士經常兜頭吹,所以要調較一下頭上風口。坐的士宜坐司機後面位置,冷氣冇吹得咁應。

 

  二.今年仍有人著吊腳褲,其實足踝附近,為子宮反射區,嗰度冷,會令子宮凍,容易引起婦科病,有中醫話可能生朱古力瘤。

 

  三.聖誕新年期間,多燒烤火鍋聚會,可以考慮一種既清熱又補氣嘅食品,就係杞子花旗蔘燉蛋。

 

  花旗蔘要買靚D嘅,至少三百蚊一両啦,一両可以食好耐,要揀有商譽嘅藥店買,叫佢切埋薄片。

 

 

原料:杞子,長食用九粒,間中食可用二十粒。

   花旗蔘四至六片

   蛋一隻

 

  做法:杞子花旗蔘放碗中,加少少水,落蛋,唔駛打散蛋黃,隔水蒸約十至十五分鐘,全部一齊食,食時加一茶匙蜜糖好好味。

 

 

  祝大家有個雖然寒冷,但甜蜜嘅假期。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#食療 #冬天養生
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share